piątek, 26 stycznia 2018

Ziołolek

Ostatnio otrzymałam zestaw próbek kremów od Ziołolek. W 100% polecam wszystkim rodzicom których dzieci mają mocno suchą skórę i AZS . Kosmetyki są super a w dodatku są o niebo tańsze od tych innych :) Krem Linourea kosztuje np ok 10 zł . Linourea 15% i 30% nie stosujemy na skórę twarzy dziecka! Ja stosuje na nóżki i rączki ponieważ mamy tu problem z suchą skórą i i jej pękaniem. Kremy bardzo łatwo się rozprowadza, szybko się wchłaniają, pachną neutralnie, nie powodują alergii. Linourea 30% jest dużo mocniejsza od 15 %. Działa jak lek od razu leczy. Linocholersterol ma gęstszą konsystencje niż pozostałe to już bardziej maść niż krem. Należy mniej nakładać bo jest bardziej wydajna i dłużej się wchłania. Doskonale natłuszcza , stosowany przy AZS . Jestem mile zaskoczona tę firmą na pewno jeszcze z niej skorzystam nie raz. :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...