wtorek, 16 stycznia 2018

La Roche-Posay do cery trądzikowej


Jakiś czas temu brałam udział w konkursie z La Roche-Posay można było wygrać właśnie taki zestaw jak na zdjęciu do cery trądzikowej krem 15 ml oraz żel 50 ml mi udało się zdobyć takie dwa mój mąż też brał udział :)
Używam od tygodnia może to i nic ale na opakowaniu pisze że efekt widać po 24 godzinach od nałożenia kremu...No i ? Faktycznie! Akurat był taki pechowy okres że wyprysków było więcej niż zwykle umyłam żelem posmarowałam na noc kremem a rano wstaje i było ich mniej . Od tygodnia moja twarz ma wręcz tylko 1/5 tego co było. Naprawdę szybko działa. Pudełku wystarcza na około 2 tygodni stosowania jak na moje to nawet i trochę więcej. Krem jest mega wydajny, łatwo się rozprowadza, ładnie pachnie, nie klei się, nie natłuszcza skóry, szybko wysycha.  Co do żelu to taki standardowy żel do twarzy :) Niestety cena normalnego zestawu może niektórych przestraszyć ale czego się nie robi dla urody ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...