środa, 31 stycznia 2018

Proszek :)

Coś z innej beczki proszek do prania jeden z najtańszych w Auchan , kupiony do ciuchów mojego męża (mechanik ) czyli brud, smród itp. o dziwo ten proszek daje radę może trzeba użyć płynu do płukania żeby pachniało ale daje radę!
Nie bójcie się kupować tańszych proszków bo też są dobre. !

Z tej okazji recenzja balsamu do prania ubranek dziecięcych. 
Od zawsze używałam Loveli miałam mnóstwo próbek a potem mama mi kupowała. Raz jednak męża do sklepu wysłałam i kupił Dzidziusia. No i tak plam nie do końca usuwa... nie mówię już nawet o marchewce bo to ciężko schodzi tak czy siak. Ale jakiś standardowych . Zapach jest bardzo neutralny to plus. Nie powoduje alergii to też plus. Jednak jest za delikatny na ubranka 6 miesięcznego dziecka :)  oceniam jako 6/10 .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...