niedziela, 24 marca 2019

Natur Planet kosmetyki 100% naturalne



Cześć witam was w ten piękny dzień jak dobrze mieć wolną niedzielę. Niestety od rana sprzątam bo w soboty non stop pracuje... 

Dziś trochę naturplanet :) 

⭐Naturalne mydło marokańskie - przeznaczone do skóry trądzikowej, tłustej, zanieczyszczonej. Można stosować na skórę głowy przy problemach z łupieżem, łojotokiem, nadmiernym przetłuszczaniem się włosów.
Mydło ma dość dziwna konsystencje coś jak smar do roweru. Nie jest to typowe mydełko.
Zapach ma neutralny.
Mydełko Marokańskie polecam osobą które mają jaki kol wiek trądzik doskonale radzi sobie z wypryskami, dogłębnie czyści skórę a to najważniejsze przy takich problemach. Dzięki niemu moja skóra ma lepszy stan jeśli chodzi o pryszcze jest ich dużo mniej. :)


⭐ Olej Arganowy - można stosować jako silne serum przeciwzmarszczkowe i odmładzające. Olejek poprawia elastyczność skóry, wspomaga odnowę skóry, nawilża bardzo mocno skórę.
Profilaktyka przy rozstępach i cellulicie można zastosować przy masażach:)
Oraz najważniejsze jako regeneracja włosów ❤️olejek tak jak każdy inny najlepiej wetrzeć we włosy i pozostawić na parę godzin. Później dokładnie umyć, czynność musimy powtarzać a wtedy nasze włosy będą nawilżone, gładkie, błyszczące, dokładnie takie jak po wyjściu od fryzjera ♥️
Natur Planet ma w swojej ofercie jeszcze bardzo dużo różnych produktów zapraszam na ich stronę https://naturplanet.pl/  kosmetyki nie są drogie na każdą kieszeń 💕

wtorek, 19 marca 2019

CATZY HEALING HERBAL SZAMPON PRZECIW ŁUPIEŻOWI



Healing Shampoo Herbal jest przeznaczony do stosowania w przypadku łupieżu i włosów silnie przetłuszczających się. Posiada właściwości oczyszczające, eliminuje łupież. 
Nadaje włosom miękkość i połysk. Obok pirytionianu cynku 1%, substancji o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybicznym, wzbogacony jest w ekstrakty z brzozy, rozmarynu, rumianku i pokrzywy, substancji o działaniu przeciwłojotokowym i przeciwłupieżowym. Dzięki zastosowaniu kompleksu ziołowego intensywnie wspomaga kurację przeciwłupieżową i pomaga utrzymać prawidłową równowagę biologiczną skóry.


Skuteczna kuracja przeciwłupieżowa zawarta w ziołowym szamponie.
Bardzo się cieszę że miałam możliwość testowania tego szamponu. Ostatnio miałam problem z przetłuszczaniem się włosów i gdzie nie gdzie był również łupież. Szampon zniwelował przetłuszczaniem się oraz łupież. Dodatkowo wzmocnił moje końcówki oraz całą strukturę włosów.

Kosmetyku używała również moja babcia u której łupież to standard babcia po pierwszym zastosowaniu już widziała wielką różnicę i była zachwycona. 
U niej również włosy wyglądają dużo zdrowiej niż wcześniej. 

Szampon jest wydajny, na lekki ziołowy zapach.
Po nałożeniu szamponu producent radzi odczekać parę minut zanim go spłuczemy.


Dla mnie super polecam osobą z problemami takimi jak łupież oraz przetłuszczanie się włosów.










niedziela, 17 marca 2019

Peeling solny jagody Acai Nature Queen


Peeling solny jagody Acai od naturequeen został stworzony do głębokiego oczyszczania skóry.
Peeling :
❤️Usuwa martwy naskórek
❤️Powoduje że skóra jest gładka i nawilżona
❤️Masaż w trakcie poprawia krążenie krwi
❤️Zwiększa jędrność i elastyczność skóry
❤️Zapobiega utracie wody

To moje odkrycie roku skóra po nim jest tak gładka i nawilżona 💞 po prostu go uwielbiam.
Musicie go mieć!

czwartek, 14 marca 2019

Olejek do włosów od Sattva ayurveda



Sattva Ziołowy rewitalizujący olejek na porost włosów.
Olejek :
⭐wzmacnia cebulki włosów
⭐odbudowuje strukturę włosów
⭐intensywnie nawilża skórę głowy
⭐zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu
⭐wizualnie zwiększa objętość włosów 
Testowany na dwóch rodzajach włosów moich długich i grubych oraz mojej cioci krótkich, cienkich i kręconych.
U cioci po około godzinnym trzymaniu olejku na głowie po uprzednim wmasowaniu, oczywiście później trzeba dobrze umyć głowę najlepiej dwa razy włosy po wysuszeniu stały sie bardziej puszyste, było ich optycznie więcej, skóra głowy została nawilżona, włosy są miękkie, nawilżone.
U mnie na długich i grubych włosach efekty również widać włosy są nawilżone, wyglądają zdrowiej, również mają większą objętość, są miękkie, łatwiej się je rozczesuje, skóra głowy jest również intensywnie nawilżona.
Polecam :) 💕
www.sattva.pl

poniedziałek, 11 marca 2019

Diflos probiotyki

Diflos - produkt zawierający żywe, mikroenkapsulowane kultury bakterii probiotycznych Lactobacillus rhamnosus GG (LGG) w postaci doustnych kropel. Jest to innowacyjny probiotyk dla noworodków, niemowląt, dzieci i dorosłych powstrzymujący występowanie biegunek związanych z przyjmowaniem antybiotyku oraz tych o nieznanej przyczynie. Diflos zmniejsza również częstość zakażeń pojawiających się w stanach obniżonej odporności.


Probiotyk Diflos podawałam swojej 19 miesięcznej córce. Aplikacja kropelkowa jest dla nas sporym ułatwieniem gdyż Oliwia dostawała go razem z mlekiem. Niestety z łyżeczki nic nie zje. Diflos podreperował odporność Oliwii dzięki niemu podczas panującej wśród rodziny jelitowki dziecko nic nie złapało. Oprócz tego przeziębienia również jej nie dotyczą. Ten probiotyki jest bardzo skuteczny wspomaga odporność w 100%. Probiotyk można stosować również przy antybiotykach u nas całe szczęście córka jeszcze nie dostawała.
________________________________________________________________

Kolejnym również probiotykiem od Diflos to czekoladki Choco.




Diflos choco to najlepsza belgijska czekolada (55% kakao), która dostarcza organizmowi witaminy A,B, C, D, E oraz wapń, żelazo, magnez, potas i cynk. Dodatkowo zawiera również substancję odpowiadającą za produkcję w organizmie endorfin – „hormonu szczęścia”. Doskonały smak czekolady Difloschoco jest wynikiem zastosowania naturalnego cukru – maltitolu, który jest mniej kaloryczny niż biały cukier i minimalizuje ryzyko wystąpienia próchnicy.


Diflos choco korzystnie wpływa na układ odpornościowy mobilizując komórki immunologiczne do efektywniejszej walki ze szkodliwymi bakteriami i wirusami. Pomoże to wzmocnić odporność i zapobiegać rozwojowi groźnych infekcji. Czekoladowy synbiotyk pozytywnie działa również na układ pokarmowy wspierając wzrost i rozmnażanie dobrych bakterii. Pozwala to na utrzymanie prawidłowej równowagi mikroflory w jelitach, co zmniejsza ryzyko pojawienia się biegunek, także tych związanych z przyjmowaniem antybiotyku. Codzienne stosowanie Diflos choco ograniczy występowanie bólów brzucha i wzdęć, także tych związanych z zespołem jelita drażliwego i posiadających nieznaną przyczynę. Usprawni także trawienie białek roślinnych i laktozy niwelując produkcję gazów.


Diflos choco to nie tylko super rozwiązanie dla dzieci od 3 lat które kochają słodycze ale również można je podawać osobą starszym których układ odpornościowy nie jest już taki dobry.
Czekoladki mają dobry smak nie są bardzo słodkie. Taki rodzaj aplikacji jest super! Ja stosuję u siebie i męża nasza odporność z pewnością się poprawia. Nie mamy wzdęć,biegunek, problemów ogólnie z układem pokarmowym


wtorek, 5 marca 2019

Tonik matujący do cery tłustej od Coslys



Tonik od Coslys działa na cerę regulująco i matująco. Jest idealny na zakończenie procesu usuwania nieczystości z twarzy i aby zregenerować skórę. Dzięki zawartości pięciu roślinnych składników aktywnych zmniejsza widoczność porów oraz działa oczyszczająco.
Jest produktem wegańskim.
Idealnie zmywa makijaż, pachnie trochę jak lekarstwo ale zapach nie jest mocny więc da się przeżyć :) Dodatkowo wyrównuje koloryt cery. Działa kojąco i ściągająco. 
Wśród składników toniku znajdziemy m. in. wrzos, dymnice, bluszcz, szałwie, mirrę.
Tonik jest też bardzo wydajny można go kupić w wybranych Drogeriach Natura oraz na stronie www.matique.pl 

czwartek, 28 lutego 2019

Produkty od Oceanicpharmaceutic

Żele silikonowe od firmy Oceanicpharmaceutic to środki na blizny oraz rozstępy. Niestety po cesarskim cięciu została mi blizna, blizna jak blizna moja cały czas była czerwona i gruba ogólnie nie zbyt ładna. Żel Blizny stosowałam parę tygodni raz dziennie i widzę poprawę. Moja blizna zmieniła kolor na bladszy, jest bardziej elastyczna, nie jest już taka gruba, uczucie napięcia pożegnałam mam nadzieję na zawsze. 
Skóra wokół blizny jest bardziej nawilżona. Wydaje mi się również że się zmniejszyła :)
Żel blizny duo jest dobry na świeże blizny ja stosowałam go również na rozstępy aby m.in. zmieniły kolor na taki naturalny. Wiadomo że rozstępów nie usunie ale dzięki temu żelowi stały się ledwo widoczne.
Aplikacja obydwu produktów jest bardzo prosta, żele są dość wydajne.
Dla super 👌 bardzo się cieszę że trafiły w moje ręce. Te produkty możecie kupić na stronie http://www.oceanicpharmaceutic.pl/ .

___________________________________________


Krem od Oceanicpharmaceutic D-vit boost D to krem którego unikatowa formuła preparatu zapewnia ochronę skóry przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi odbudowuje i długotrwale nawilża skórę.
Krem łagodzi podrażnienia, regeneruje oraz chroni skórę. 
Regularne stosowanie wyrobu medycznego D–vit boost chroni skórę i zapobiega niekorzystnym zmianom w jej strukturze. 
Konsystencja – jedwabisty, szybko wchłaniający się krem z przyjemną, delikatną kompozycją zapachów.
Polecam osobą, które z pewnych przyczyn mają problemy ze skórą twarzy. Ten krem sobie poradzi z suchością jak należy. Dobry przy radioterapii twarzy :)


niedziela, 24 lutego 2019

Zestaw od Biodermic


 Moja piękna paczuszka od Biodermic Dermocosmetics , w której znalazły się dwa kremy oraz 3 maseczki na płachcie .
___________________________________________



Day Cream Hyaluronic Acid Series
Krem zawierający hydrokompleks, który działając wielopoziomowo znacząco poprawia nawilżenie skóry. 
 Kwas hialuronowy nawilża i napina skórę, wygładza drobne zmarszczki i nierówności. Doskonale przygotowuje skórę na przyjęcie substancji aktywnych z kremu. Kompleks substancji aktywnych jest uwalniany do warstwy rogowej naskórka zapewniając długotrwałe nawilżenie. Olej sezamowy zawiera naturalną witaminę E oraz przeciwutleniacze chroniące skórę przed wolnymi rodnikami powodującymi starzenie się skóry.


______________________________________________________

Night Cream Hyaluronic Acid Series

Wysoko zaawansowany krem na noc oparty na składnikach aktywnych poprawiających nawilżenie i jędrność skóry. Kwas hialuronowy charakteryzuje się bardzo silnymi właściwościami higroskopijnymi, dzięki temu znacząco zwiększa nawilżenie skóry. Wygładza, poprawia elastyczność, ujędrnia.



Kremy nadają się do każdego typu cery, potrzebująca: regeneracji, nawilżenia, ujędrnienia, wygładzenia oraz poprawy elastyczności. 

Ja mimo iż na mojej skórze brak oznak starzenia się typu zmarszczki to i tak od jakiegoś czasu bardzo dbam o nawilżenie mojej skóry .  Jest one bardzo ważne gdyż niestety przekroczyłam magiczne 30 lat :) Te kremy poprawiły kondycje mojej skóry w 100% jest nawilżona, elastyczna, miękka, jędrna, gładka, wygląda zdrowo .

Polecam 

___________________________________________________

MASKA ALOESOWA


Maska aloesowa to produkt o wyjątkowych właściwościach. Aloes jako podstawowy składnik maseczki ma zdolność do syntezy elastyny i kolagenu. Zawiera niezbędne dla skóry witaminy A, C i E, które dzięki swoim właściwościom nawilżają, uelastyczniają i nadają jędrność skórze. Alantoina zawarta w maseczce optymalnie łagodzi podrażnienia nadając jej zdrowy wygląd.


_______________________________________________
\
MASKA KOLAGENOWA

 Spektakularna maska kolagenowa zawiera 100% bio-aktywny kolagen. Duża zawartość substancji aktywnych powoduje widoczną poprawę kondycji skóry, poprawia jej elastyczność, jędrność oraz hamuje pojawianie się zmarszczek. Naturalny czynnik nawilżający NMF chroni skórę przed odwodnieniem. Dzięki dobremu nawilżeniu skóra staje się wygładzona.




_____________________________________________________________

MASKA HIALURONOWA

 Profesjonalna maska oparta na wyselekcjonowanych naturalnych składnikach aktywnych. Kwas hialuronowy łączy włókna kolagenu i elastyny w skórze właściwej i wiąże cząsteczki wody, zapewniając jej blask. Nawilża i napina skórę, wygładza drobne zmarszczki i nierówności. Minimalizuje stany zapalne i usuwa wolne rodniki. Pozostawia skórę jędrną, nawilżoną i aksamitnie gładką.




Taki zestaw jest idealny na prezent. Obdarowana przez Was kobieta z pewnością będzie zachwycona. Wszystkie kosmetyki gorąco polecam. Można je kupić na stronie https://biodermic.pl/




czwartek, 21 lutego 2019

Aroma Home szybkie pozbywanie się niechcianych zapachów :)


Odświeżacz powietrza o wodnej formule i świeżym perfumeryjnym zapachu wprowadzą Cię z pewnością w dobry nastrój. Zapach fresh linen to zapach który zniweluje brzydkie zapachy w twoim domu dochodzące np z kuchni, łazienki. Jest bardzo wydajny i ma lekki ale bardzo przyjemny zapach 😍 Kocham go. Można go kupić w castorama

Ziaja i peeling Lemon Cake



Lemon cake to z pewnością jeden z lepszych peelingów od https://ziaja.com/ . Ma piękny zapach aż chce się go zjeść. Ta seria jest przeznaczona dla osób które lubią słodkie a nawet bardzo słodkie zapachy. Peeling wspaniałe radzi sobie Z suchą skóra. Po nałożeniu nie tylko oczyszcza ale również nawilża dzięki czemu można powiedzieć że po użyciu peelingu czujemy się jakbyśmy mieli od razu balsam nałożony na skórę. Peeling jest wydajny, drobno ziarnisty, i należy do tych ostrych ja akurat takie lubię najbardziej :)

niedziela, 3 lutego 2019

Instituto Espanol czyli testowanie z ambasadorką kosmetyczną



Troszkę późno przyszła do mnie paczuszka ale całe szczęście jest :) 💕
Na zdjęciu krem do rąk detox crema de manos z witaminą D. Krem posiada naturalne ekstrakty. Jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji suchych i popękanych dłoni. Pomaga eliminować plamy skórne.
Krem bardzo ładnie pachnie 😍
Ma fajną konsystencje szybko się wchłania i przynosi ulgę dłonią.
Jest bardzo wydajny. Na zimę w sam raz. Dłonie po nałożeniu są pachnące, nawilżone, gładkie i miękkie.
Jestem pozytywnie zaskoczona tym kremem 😍😍😍


Dodatkowo w paczce był również krem regenerujący różany <3 
To mój hit 😍 tak pięknie pachnie 😍 może dla niektórych to mało istotne dla mnie bardzo ważne aby zapach kremu długo unosił się na posmarowanej części ciała. Róża to mój ulubiony kwiat kocham jego zapach 😍 Krem oprócz tego że ładnie pachnie nawilża bardzo szybko skórę niosąc natychmiastowe ukojenie. Skóra po nałożeniu jest miękka i gładka. Krem szybko się wchłania,jest bardzo wydajny. Mmm😍 





środa, 30 stycznia 2019

Zoopysoups


Jakiś czas temu dostałam paczkę z zupkami od firmy https://zoopy.com.pl/sklep/ w której znalazły się 3 gorące kupki oraz 3 zupki instant :) 

Muszę przyznać że na pierwszy rzut oka zupki instant nie były tak bogate w makaron jak inne tego typu. Jednak po przygotowaniu stwierdzam mimo iż "materiału" jest mniej niż w innych to możemy tutaj znaleźć dużo więcej warzyw, które sami zobaczycie na zdjęciach poniżej . Zupki są bardzo smaczne i bardzo syte. Stały się moich hitem na szybką przekąskę. 
Zupki do kubka również są bogate w warzywa , są smaczne i syte. Idealne na przerwę w pracy. 





Moją ulubioną została zupka Minestrone z makaronem , w której jest dużo groszku, kukurydzy :) 

Inne zupki to np prowansalska :



Miałam też pieczarkowa ale mój maż zjadł zanim zrobiłam jej zdjęcie :D  
Musicie spróbować :) 



poniedziałek, 28 stycznia 2019

Tonik z odpowiednikiem jadu żmii








Tonik z odpowiednikiem jadu żmii to świetny produkt do oczyszczania twarzy. Jest wydajny ma miły zapach, nie powoduje alergii. Pozostawia skórę czystą i matową. Tonik odświeża i nawilża dodatkowo zauważyłam że mój trądzik się zmniejszył.
Jak żyjecie w poniedziałek? Ja dziś kocham poniedziałek jest to ostatni dzień mojej pracy 6 z rzędu na super rano 5....
Dodatkowo mam 3 dni na odsypianie jeden dzień w pracy i 10 dni wolnego 😍 😍

wtorek, 22 stycznia 2019

BODY BOOM PEELING


Z pewnością każda z Was ma jakiś swój ulubiony peeling jedni mają tańsze ( wcale nie znaczy gorsze ) jedni droższe ale na pewno każda lubi coś na cellulit. 
Zawsze się wstrzymywałam z tym peelingiem wydawał mi się za drogi za parę ziarenek kawy pomieszanej z czymś jeszcze... 
Jednak pewnego dnia udało mi się dostać miniaturki w Lidlu z 3.5 zł ;) Taka miniaturka starcza mi na ok 3 razy na uda oraz pośladki.
Po stosowaniu zauważyłam że skóra robi się bardziej jędrna, elastyczna mniej podatna na cellulit. 
Cellulit nie znikł całkowicie ale struktura skóry w tych miejscach zrobiła się dużo lepsza a cellulit mniej widoczny. Tak więc nie bójcie się kupić sobie tego peelingu szczerze go polecam! :) 


poniedziałek, 21 stycznia 2019

Higienix i czystość w domu !





Jak dobrze wiecie czystość w domu jest przeważnie tylko na chwilę. A przynajmniej tam gdzie jest małe dziecko 🙂




Przedstawię wam paczuszkę od firmy @higienix mamy tutaj preparat do szyb, do kamienia np do łazienki oraz do tłuszczu np w kuchni



W weekend były pierwsze testy i jestem zachwycona 🙂 recenzja już w wkrótce!





czwartek, 17 stycznia 2019

Maseczkowe podsumowanie :)


Maseczka do skóry trądzikowej od firmy Dermaglin 

Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej, bogata w cenne dla skóry minerały oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Zmniejsza łojotok i zwęża pory. Dzięki stosowaniu tej maseczki z pewnością pojawianie wyprysków się zmniejszy, skóra nie będzie się brzydko błyszczeć i będzie ładnie naturalnie wyglądać. Maseczka nie powoduje alergii :)


________________________________________________________________



Maseczka After Party 

Idealna maseczka po imprezie, mi się przydała po sylwestrze. Zawiera ekstrakt z ogórka który zmniejsza opuchliznę pod oczami, niweluje cienie, działa również oczyszczająco, rozjaśnia skórę i tonizuje.
Maseczkę łatwo zaaplikować i na prawdę działa relaksująco :) 💕


czwartek, 10 stycznia 2019

Flor De Mayo - test maseczek oraz kremu od DUFT & DOFT


Dzięki https://ambasadorka-kosmetyczna.pl/ mogłam przetestować super zestaw maseczek od  firmy Flor De Mayo oraz kremów do rąk od DUFT & DOFT .



Na wstępie przedstawię wam maseczkę niebieską , która ma za zadanie nawilżyć Naszą suchą skórę. Jest ona bardzo wydajna , konsystencja jest kremowa  czyli fajnie się ją nakłada za pomocą np pędzelka, szybko schnie i szybko działa już po 20 minutach skóra jest nawilżona, zregenerowana, odprężona. Maseczka pomaga utrzymać optymalny poziom nawilżenia skóry. Maseczka jest wzbogacona w kompleks minerałów dzięki czemu jej działanie jest na dłużej :) Ja polecam tę maseczkę cena nie jest duża więc dziewczyny zajrzyjcie na stronę - tutaj cały asortyment z tej firmy gorąco polecam! https://vica.pl/marka/2-flor-de-mayo




















____________________________________________________________________________




Następna w kolejce jest również maseczka z firmy FLOR DE MAYO tym razem zielona -DETOX 

 Maseczka jest również bardzo wydajna , użyczyłam jej jeszcze mojej mamie. Ma również konsystencje kremową. Robiłam ją po całej Świątecznej bieganinie i muszę przyznać że dodatek zielonej herbaty mocno odpręża naszą skórę. Jest wypoczęta po maseczce gotowa do trudów kolejnych dni. Maseczka miała za zadanie zrobić mi detox na twarzy i też zrobiła!
Dodam jeszcze że maseczki nie wywołują żadnej alergii na skórze.








Mniej więcej tak to wygląda po ;) 

_________________________________________________


Na koniec szybka recenzja miniaturki kremu do rąk od Duft & Soft . Jak ja się cieszę że mogłam poznać tę firmę. W mojej pracy niestety dłonie dostają w kość a ten krem działa bardzo szybko uwielbiam go mocno nawilża. A zapach! Omg jest cudny świeży zapach  rajskiej wyspy!!! Musicie spróbować tych kremów!!! 





czwartek, 3 stycznia 2019

Moja ulubiona pasta do zębów!



Każdy z nas ma jakąś swoją ulubioną pastę do zębów! Moja jest dość niecodzienna posiada dużą ilość naturalnego kolagenu . Działa łagodząco, wybielająco, chroni zęby oraz dziąsła w szczególności. Moje dziąsła zawsze krwawiły i to mocno dentysta powiedział że są w fatalnym stanie , tak jak nigdy nie miałam problemów z zębami tak  dziąsła to był dramat. No i skusiłam się na pastę Safe & save dzięki której nie pamiętam co to są zniszczone dziąsła. Zęby po trochu się wybielają. Polecam tę pastę! Można ją kupić na stronie http://eco-shop.com.pl/ jej koszt to 49 zł za 100 ml jednak warto naprawdę! Wspomnę jeszcze że jest bardzo wydajna.

Płatki pod oczy ze złotem i kolagenem. maska bambusowa - terapia przeciwzmarszczkowa

Moja mama wypróbowała płatki pod oczy ze złotem i kolagenem. 


 



Są to płatki przeciwzmarszczkowe. Mama po zdjęciu poczuła ulgę, lekkość, miękkość skóry pod oczami. Skóra jest bardziej sprężysta po ich zastosowaniu. Z pewnością to dobry produkt bardzo dziękuję SklepMinerwa za możliwość przetestowania :) Używanie ich regularnie z pewnością poprawi elastyczność skóry pod oczami! 







__________________________________________________________________

Dodatkowo otrzymałam maskę na płachcie bambusową , przeciwzmarszczkową , którą również testowała moja mama. 




Maseczkę łatwo nałożyć , fajnie nawilża skórę. Jej działanie to spowolnienie procesów starzeniowych oczywiście. Posiada ekstrakt z bambusa. Nigdy wcześniej nie miałyśmy do czynienia z tym składnikiem ale mama zadowolona twarz odświeżona, nawilżona, elastyczna bardziej niż wcześniej. Tą maseczkę można używać również tak jak mama po imprezie dla odprężenia! 






Natur Planet kosmetyki 100% naturalne

Cześć witam was w ten piękny dzień jak dobrze mieć wolną niedzielę. Niestety od rana sprzątam bo w soboty non stop pracuje...  Dziś tr...