wtorek, 7 stycznia 2020

Jak wybrać fajny prezent na Dzień Babci ? Propozycje mygiftdna :)


Hej kochani! Jak tam w Nowym roku ? Gotowi na nadchodzące wyzwania ? 

Ledwo skończyliśmy myśleć o prezentach na święta już trzeba myśleć o kolejnych na Dzień Babci i Dziadka. 

Dzisiaj bardziej o płci pięknej czyli Naszych kochanych babciach ... co my byśmy bez nich zrobili ? 

Nie wiem jak u Was ale u mnie w kuchni zawsze rządziła babcia przypuszczam że jej miejsce zajmie moja Mama i moja córka też będzie twierdziła że najlepiej gotuje babcia. Ale cóż im pozostało :P 


 U mnie babcie są dwie i również moja córka również ma je dwie. W tym roku chciałam sprawić babcią coś innego niż zawsze dlatego poszukiwania prezentów zaczęłam od strony https://mygiftdna.pl/prezent-na-dzien-babci i na niej też skończyłam :) Znajdziecie tu mnóstwo pomysłów na prezenty nie tylko na Dzień Babci. Ale wracając do tematu pokarze Wam moje propozycje na te właśnie Święto oraz inne , które możecie znaleźć na tej stronie :) 

 __________________________________







W skład zestawu wchodzi paczka herbatki oraz słoik cytryn z żurawiną. Wybrałam ten prezent dla jednej z babci mojej córki , która kocha herbatę i ten prezent na pewno się jej spodoba. Napisy na woreczku są przeróżne i można wybrać inny :) 

_________________________________



 " Domowa Nalewka Babci " ten prezent wędruje zdecydowanie do Mojej babci , która robi swoje nalewki i są pyszne. Taki prezent nigdy nie zostanie zapomniany przez babcię :)v

__________________________________________

3.  Pendrive z nadrukiem https://mygiftdna.pl/Pendrive/Imie-Kwiaty 



Pendrive z nadrukiem to prezent dla Babci Ewy , która jeszcze pracuje i zawsze narzeka że nie ma gdzie muzyki nagrać albo zdjęć. Dlatego ten prezent pasuje do niej i to bardzo.  Pendrive ma 16GB pojemności , wzór na urządzeniu możemy wybrać inny. 
__________________________________

Pokaże Wam również inne propozycje prezentów na Dzień Babci  od MyGiftDNA.pl

______________________________


Kubek w którym babcia wypije poranną kawę :) https://mygiftdna.pl/kubki/babunia
__________________________


Może Wasze babcie robią pyszny kompocik ? https://mygiftdna.pl/Grawerowana-Karafka/Kompocik-Babci
______________________________________


Z pewnością każdej Babci spodobała by się też taka deska! https://mygiftdna.pl/Deska-Do-Krojenia/Kuchnia-Babci
________________________________


Na koniec koc z haftem <3 https://mygiftdna.pl/koc/babcia


Kochani wybór prezentów na tej stronie jest ogromny! Każdy z Was na pewno wybierze fajny niecodzienny prezent dla swojej Babci i nie tylko znajdziemy tu również prezenty na Dzień Dziadka, Matki, Ojca, pomysły na prezent urodzinowy, ślubny, rocznicę ślubu. Polecam jeszcze raz!!!


35 komentarzy:

  1. Wow ale swietne prezenty na dzien dziadkow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje prezentów! Sama zdecydowałam się w tym roku właśnie na prezenty z tego sklepu. Wybrałam ręcznik i zestaw herbat, ale w drewnianej skrzyneczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wybrałam dla babci i dziadka taki oto woreczek z zawartością herbacianą, na pewno się ucieszą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kieliszek do nalewki - świetny, mam podobny tylko, że do wina też z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każda babcia ucieszy się z takiego prezentu jak zestaw herbaciany :)

      Usuń
  5. Zamówiłam w tym sklepie szkatułke na biżuterię dla jednej babci,adla drugiej dzbanek na kompot

    OdpowiedzUsuń
  6. A babcie i dziadkowie lubią takie prezenty 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam w zeszłym roku obraz na płótnie z naszym wspólnym zdjęciem. W tym sklepie mają super pomysły na prezent, dodatkowy plus to świetna jakość i błyskawiczna realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie super prezenty, które spodobają się każdej babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły!
    https://klaudialisiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. takie prezenty dla Babci są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. MyGiftDNA ma świetne pomysły - często czerpię z ich bazy inspirację na nowe prezenty. Mam np. świetną deskę do pizzy z tekstem dla męża - na jego urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. prezenty bardzo pomysłowe i ładnie wykonane;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty idealne dla każdej babci. Nie jestem babcia, ale sama przygarnwlabym taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty! Na pewno skorzystam z Twoich propozycji ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja szukam ciekawych szklanej z napisami dla babci i dziadka bo chcę zrobić z dziećmi piękny prezent

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z moją babcią mam wiecznie problem w kwestii prezentów... ale tym razem sprawię jej pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten sklep. Mają świetne propozycje prezentów na wszystkie okazje. Sama często robię tam zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  18. My w tym roku stawiamy na podusie :)
    http://naprawdenienazarty.pl/najlepszych-pomyslow-na-prezent-dla-babci/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te pomysły na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje na prezenty.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie wyjątkowe upominki, a sklep znam. Swietne rzecz tam można znależć i super jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też już muszę powoli pomyśleć nad prezentem dla dziadków. Fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne propozycje prezentów, ja właśnie szukam czegoś na Dzień Babci i Dziadka i na pewno będę mieć ten sklep na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe propozycję. Chodź u nas mamy tradycje,że co roku dziadkowie otrzymują ręcznie robioną bombkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wreszcie jakieś niestandardowe propozycje prezentowe. Miło się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie personalizowane upominki to doskonałe rozwiązanie. Są jedyne w swoim rodzaju. Na pewno każda babcia i dziadek będą nimi zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie personalizowanie prezenty, każdy znajdzie coś dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sympatyczne pomysły na prezenty :) ja najbardziej jestem za tym, aby dzieci zrobiły coś od siebie, choćby laurkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę bardzo ciekawe propozycje, babcia będzie zachwycona :) Jestem tego pewna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ręcznik z personalizowanym nadrukiem to zawsze dobra i pewna propozycja. Ale pen drive? Coś nowego! Idealny dla nowoczesnych Dziadków. :)) Mój na pewno by się ucieszył pod warunkiem, że przeszkoliłabym go z obsługi takiego gadżetu. Karafka też bardzo mi się podoba, świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w tym roku niestety na Dzień Babci mogłam złożyć tylko życzenia, za to takie personalizowane prezenty bardzo mi się podobają i z pewnością każda babcia byłaby z nich zdecydowanie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja babcia ma piękny ogród ale nie zawsze siłę i finanse żeby w niego inwestować. Na różne okazje dostaje ode mnie a to sadzonki kwiatów, a to jakieś doniczki, narzędzia. Przyjeżdżam i pomagam jej pracować w ogrodzie. A zamawiam wszystko na stronie Florexpol. Najlepszy sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat tak się składa, że ja bardzo chętnie robię prezenty i zresztą parę miesięcy temu szukałam także prezentu dla nauczyciela. Jak dla mnie doskonałym do tego miejscem jest zawsze sklep https://zamowprezent.pl/zawody/prezent-dla-nauczyciela gdzie znajduję zawsze ciekawe upominki.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...