środa, 8 stycznia 2020

Coś dla matki i dla dziecka nie tylko na dobranoc - Wydawnictwo Bis



Cześć ostatnio mam więcej czasu na pisanie dlatego postanowiłam trochę nadrobić ;) Ten blog będzie o wszystkim nie koniecznie typowo o kosmetykach bo wydaje mi się że sam temat kosmetyków w kółko staje się trochę nudny.  Trzeba wprowadzić urozmaicenia ;) 
______________________

Pokaże Wam parę propozycji książkowych dla dorosłych i dla dzieci ;) od https://wydawnictwobis.com.pl/  . Wydawnictwo ma bardzo szeroki wybór książek tematykach przeróżna każdy znajdzie coś dla siebie. 
Zacznę od najmłodszych <3 

1. Pluszowy zajączek Iwonna Buczkowska 



....Zbliżają się Święta,  Jacek sadza na biurku swojego ukochanego Pluszowego Zajączka i pisze list do  Mikołaja. Rysuje pięknego zajączka, a pod spodem prosi, aby Mikołaj przyniósł taki właśnie prezent jego siostrzyczce Gabrysi. Pluszowy Zajączek nie umie czytać, myśli więc, że Jacek chce go zamienić na nową maskotkę i zrozpaczony zabiera list spod poduszki. Rozumie jednak że postąpił źle i, chcąc naprawić błąd, w dzień Wigilii wyrusza na poszukiwanie Mikołaja. Nie jest to łatwe, ale na szczęście poznani na podwórku Bałwanek, psotnik Mróz i przemądrzała Wrona pomagają mu dostarczyć list na czas...  
Piękne ilustracje i ciekawa opowieść przeniosą nasze pociechy w magiczną przygodę ;) 
________________________

2.  Myszka Hania  Barbara Mikulska



....Ciepłe i pogodne opowiadania o przygodach małej myszki Hani, która razem z rodzicami mieszka w mysim domku. Jak każdy maluch lubi się bawić i obserwować świat. Lepi bałwanka i pisze list do Świętego Mikołaja, rysuje smoki, chodzi z mamą na spacery, czasami nie chce jeść i marudzi, jednak wszystkie jej przygody kończą się uśmiechem... 
Przepięknie napisana książka nie tylko na Święta  :) Moja córka ją uwielbia na dobranoc  :)
______________________________

A teraz coś dla dorosłych , matki która ma czas dla siebie trochę romansu przygody, thrillera , akcji ;) Przeczytacie w tych dwóch propozycjach .

1. Król Łotrów Loretta Chase.



 .... Dain miał traumatyczne dzieciństwo i wyrósł na trudnego człowieka , który sprowadza innych na złą drogę. Wśród nich znalazł się brat panny Jessiki . Ta postanawia go uratować mimi iż powinna trzymać się z daleka od takich mężczyzn jak Dain. Dain żywi awersję do przyzwoitych kobiet Panna Jessika nie powinna więc go wogole interesować, jednak od pierwszego spotkania jakaś siła pcha tych dwoje ku sobie , przy takich osobowościach grozi to rozlewem krwi... 
Romans historyczny w którym dużo się dzieje z pewnością umili każdemu czas :)
__________________________

2. Złote kłamstwa Barbara Freethy 


...W trakcie porządków na strychu babka Rileya znajduje posążek smoka, który okazuje się cennym chińskim zabytkiem, obiektem pożądania wielu osób. Kiedy smok znika bez śladu, Riley musi połączyć siły z Paige Hathaway, piękną dziedziczką rodowej fortuny. Cynik i optymistka, ludzie z kompletnie różnych światów, z początku nie potrafią się porozumieć. Jednak nowe odkrycia coraz mocniej splatają historie ich rodzin, a Paige i Riley przekonują się, jak potężna jest moc przeznaczenia...' 
To jedna z lepszych książek które czytałam fabuła tak wciąga że chce się ją przeczytać całą od razu ♥️ 
Odkrywa przed nami wiele sekretów, przygoda , dreszczyk emocji , miłość...


Tak właśnie prezentują się moja propozycje z  wydawnictwa Bis https://wydawnictwobis.com.pl/ Zachęcam do skorzystania z oferty mają naprawdę fajne książki :) 


25 komentarzy:

  1. Pluszowy zajączek bardzo mnie ciekawi, ilustracje są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dziecięce ksoazeczki jak pięknie wydane, lubimy takie właśnie.
    Pozycje dla mamy też ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię poznawać nowe wydawnictwa z chęcią prześledzę ich propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza propozycja skradła rysunkami moje matczyne serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne okładki! Wiem, że po nich książek się nie ocenia, ale jednak lubię kiedy zwracają moją uwagę w pozytywny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urozmaicenie jest dobre, ja lubię czytać o różnych tematach na blogach. Ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi się książeczki dla dzieci. Ich ilustracje zachęcają do zakupu dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku książeczki dla dzieci mają takie piękne ilustracje. Na pewno zaopatrzymy się w pierwszą bo jestem pewna że mojemu dziecku się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się propozycje dla dzieci. Choć i pierwsza książka dla dorosłych jest interesująca

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wydane są te książeczki dla dzieci. A jeszcze jeśli są do tego wartościowe, to należy dzieciaki nimi obdarowywać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam w swojej kolekcji ani jednej książki tego wydawnictwa. Propozycje dla dzieci mnie bardzo zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Złote kłamstwa chętnie bym przeczytała. Ostatnio lubię takie tajemnicze historie ze smokami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne są te propozycje. Moją uwagę bardziej zwracają książki dla mnie, moja córka ma ich zdecydowanie za dużo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje szczególnie ta Myszka Hania wydaje się być bardzo interesującą propozycją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Książki mają bardzo przyjemne dla oka wydaniem. Co jest pluszem bo od razu chce się je mieć. Interesująca może być Myszka Hania, szczególnie dla dzieciaków, będzie nie lada gratką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci, że bardzo lubimy czytać chłopcom tego typu książeczki. Chłopcy są bardzo zasłuchani za kazdym razem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że moją uwagę szczególnie przykuła pierwsza pozycja. Ma przepiękne ilustracje i nie da się oderwać od nich wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  18. te książki dla dzieci totalnie mnie zauroczyły, ilustracje wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te propozycje dla dzieci, zwłaszcza ta o pluszowy zajączku.)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo zainteresowała mnie książka Złote kłamstwa, postaram się przeczytać w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

  21. I tried this several years ago and had a terrible time with getting all of it to be straight. I eventually made some shorter, some longer and used that layout.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne propozycje :) Chociaż ja na razie pochłonięta jestem tematyką obozową i II WŚ. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie czytałam żadnej z wyżej pokazanych książek. Ciekawy blog. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się zarówno propozycje dla dzieci jak i dla dorosłych, może się skuszę na którąś z tych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne propozycje i tak pięknie wydane.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...