piątek, 17 stycznia 2020

Nowinki z Drogerii Olmed :)

Hej jakiś czas temu otrzymałam kolejną wspaniałą paczkę od https://www.drogeriaolmed.pl/ dzisiaj będziecie mogli poznać te wspaniałe produkty które przetestowałam :) 


Woda termalna z Alp Francuskich @uriagepolska jest kosmetykiem , który warto mieć zawsze w kosmetyczce. Naturalnie zmineralizowana Woda Termalna o wielu dobroczynnych właściwościach , do codziennej pielęgnacji skóry. Jest idealna dla całej rodziny . Doskonała w przypadku: zaczerwienień, podrażnień typu pieluszkowe zapalenie skóry, podrażnień słonecznych, zapalenia skóry po goleniu itp. 
Woda termalna nawilża i odświeża skórę. Łagodzi podrażniona skórę , regeneruje, tworzy warstwę ochronną na skórze. Woda nie wymaga osuszania , szybko się wchłania.

https://www.drogeriaolmed.pl/product-zul-18302-URIAGE-Woda-Termalna-150ml.html
________________


Profesjonalna maska odżywcza do włosów farbowanych to dla mnie zupełna nowość. 
Przyznam że pierwszy raz miałam taką maskę na swoich włosach. Posiada naturalne składniki takie jak : olejek lawendowy, bazylia . Termalna technologia zastosowana w produkcie pozwala na intensywne odżywienie włosów chroniąc je przed negatywnym wpływem środowiska. Maseczka ma również za zadanie zmniejszyć łupież oraz utrzymać kolor włosów na dłużej. Po przetestowaniu mogę stwierdzić że włosy są pełne blasku , wyglądają na bardzo zdrowe, myślę że też odrobinę nawilżone
Co do łupieżu to na szczęście nie mam więc nie powiem nic na ten temat.
Fajnym pomysłem jest czepek który wchodzi w skład zestawu. Maseczka ma lekki przyjemny zapach.

https://www.drogeriaolmed.pl/product-zul-79243-IKOO-COLOR-DETOX-BALANCE-Maska-do-wlosow-35g.html
_________________________


Biotyna na włosy + krzem . Jest to suplement diety w tabletkach zawierający witaminy, minerały i składniki roślinne. Biotyna, cynk i selen pomagają zachować zdrowe włosy. Miedź pomaga w utrzymaniu prawidłowej pigmentacji włosów. Skrzyp polny wspomaga utrzymanie prawidłowej kondycji skóry, włosów i paznokci. Suplement diety testowała moja mama ja przetestuję po ciąży u niej się sprawdził kondycja włosów poprawiła się znacznie, kolor jest pełny blasku. To fajne rozwiązanie:)
____________________________


Soft eyeliner od @lavera_naturkosmetik kolor Brown 02 . Kredka do oczu z olejem jojoba nadaje oczom długo utrzymujący się, intensywny kolor. Naturalne składniki sprawiają, że kredka jest miękka i łatwo się nakłada. Odpowiednia dla użytkowników soczewek kontaktowych. Przebadana dermatologicznie i oftamologicznie.
Przyznam że zawsze używałam koloru czarnego jednak ten brązowy jest również świetny 😍
https://www.drogeriaolmed.pl/product-zul-77335-Lavera-Kredka-do-oczu-nr-2-brazowa-1-14-g.html
___________________________



Plastry antycellulitowe My Sticker Pro to bardzo pomysłowy produkt. Plastry wspomagają redukcję cellulitu i tkanki tłuszczowej. Zmniejszają widoczność „skórki pomarańczowej”, poprawiają wygląd skóry i sylwetki. Są łatwe w użyciu, dobrze przylegają do skóry. Używamy 2 plastry na 24 h przyklejamy tam gdzie chcemy pozbyć się cellulitu.
Jak do działaj ? - Wykorzystują zasadę jonoforezy w celu zwiększenia absorpcji substancji aktywnych, co pozwala uzyskać lepszy efekt antycellulitowy oraz modelujący.
Po użyciu dwóch plastrów większych efektów nie ma dlatego zalecam użycie większej ilości , ja ze względu na ciążę więcej nie przetestuję bo moje ciało i tak się zmienia .. Jestem ciekawa efektów dlatego jak tylko będę po porodzie zacznę z nich korzystać ...

https://www.drogeriaolmed.pl/product-zul-80953--My-Sticker-PRO-plastry-antycellulitowe-28szt.html
_________________________________


Ekologiczny płyn od firmy Sonett do trudnych zabrudzeń zawładnął garażem mojego męża . Używa go głównie do powierzchni metalowych aby usunąć mocny tłuszcz. Główny składnik to olejek pomarańczowy. Środek można używać również w kuchni, łazience do wszelkiego rodzaju mocnego brudu. 
Ja polecam do mycia np piekarnika, szyby kominkowej, różnego rodzaju smarów w garażu. 
__________________________

Jak widzicie Drogeria Olmed potrafi zaskoczyć w swoich paczkach ! :) Koniecznie do niej zajrzyjcie https://www.drogeriaolmed.pl/



14 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty, najbardziej zainteresowały mnie plastry antycellulitowe ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tymi plastrami antycellulitowymi pierwszy raz widzę coś takiego. :) Biotynę na włosy miałam, jednak dużej różnicy nie zauważyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje! Daj znać czy działają te plastry?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te plastry jeszcze o nich nigdy nie słyszałam wydają się być godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te plastry, ale i też biotyna na włosy byłaby dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię naturalne kosmetyki. Chyba namówiłaś mnie na skorzystanie z okazji i zakupienie kredki! Plastry też są ciekawe. Jeśli Tobie się sprawdzą, chyba sama spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej mgielece urigae czytałam dużo dobrego, przydalaby się. Plastry też sa bardzo ciekawe, będe wypatrywać ich recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  8. zaraz poszperam w tej drogerii, wcześniej o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już tą biotynę. Dobrze się sprawdzała w jesiennej pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta woda termalna to mój ulubieniec od wielu lat, muszę kupić kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta kredka do oczu mnie zainteresowała, zwłaszcza, że moje oczy są wrażliwe i często ulegają podrażnieniom

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie robiłam zakupów w tej drogerii, choć wielokrotnie przeglądałam jej asortemt. Może kiedyś pokusze się na jakieś zamówienie. Woda termalna najbardziej mnie zaciekawiła z przedstawionych Twoich produktów

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, a kosmetyki widzę całkiem interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty. Żadnego z nich nie miałam jeszcze okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...