wtorek, 17 marca 2020

Mała wyprawka z firmą Lansinoh


Hej kochani pewnie jak większość z Was mam więcej czasu dla siebie w tym na bloga , zwłaszcza że do porodu został mi dosłownie miesiąc. Staram się nie wychodzić z domu nigdzie poza spacerami z córką. To bardzo ciężki okres uwierzcie mi że zwłaszcza dla mnie przede mną jest jedna wielka niewiadoma... Czeka mnie CC i samotne leżenie w szpitalu i żaden ból fizyczny tak nie przeszkadza jak właśnie te samotne leżenie z dzieckiem... Mam nadzieję że uda mi się wyjść jak najszybciej i wtedy będę mogła już być zamknięta ale we własnym domu z rodziną nawet miesiąc. 


Wracając do tematu ostatnio otrzymałam wspaniałą paczuszkę od firmy https://www.lansinoh.pl/ 
Ta firma jest znana większości mam z produktów, kosmetyków ułatwiających początki macierzyństwa. 



W mojej paczce znalazły się m.in. szklana butelka ze smoczkiem , nakładki na sutki, chusteczki nawilżające, balsam do ciała, olejek do kąpieli. A teraz trochę o samych produktach <3 

1.  Butelka Lansinoh mOmma ze smoczkiem Natural Wave

Szklana butelka do karmienia Lansinoh, jest łatwa do mycia i sterylizacji i w 100% przyjazna dla środowiska naturalnego. Wyposażona w NaturalWave®  który został zaprojektowany z myślą o utrwaleniu u dziecka dobrych wzorców nabytych podczas karmienia piersią. Butelka jest również anty kolkowa. 

_____________________________

2. Chusteczki nawilżane z lanoliną
Chusteczki nawilżane z lanoliną są delikatne i łagodne dla wrażliwej skóry dziecka. Są jednocześnie wytrzymałe i wprost idealne dla malutkich dzieci które wymagają częstej zmiany pieluszek. Nie wywołują podrażnień. 
__________________________

3.Osłonki laktacyjne Lansinoh®

Umożliwiają kontynuację karmienia piersią mimo wystąpienia przejściowych trudności wywołanych:  problemami ze ssaniem piersi przez dziecko z powodu wcześniactwa, choroby lub wady anatomicznej jamy ustnej, wystąpieniem płaskich lub wklęsłych brodawek piersi, podrażnieniem lub obrzękiem brodawek piersi, nadmiernym wypływem pokarmu.

____________________________
4. Łagodzący lawendowy balsam do ciała 
Balsam do ciała możemy używać już od 1 dnia życia , idealny do stosowania na całe ciało dziecka. Zawiera organiczne ekstrakty takie jak leczniczy Nagietek, pozytywnie wpływający na skórę .Dzięgiel oraz Czerwona Koniczyna, Czarny Bez i Męczennica. W tym wyjątkowym produkcie zawarto także nawilżające Masło Shea wraz z mnóstwem witamin.

5. Łagodzący lawendowy płyn do kąpieli

Płyn do kąpieli , idealny na pierwsze miesiące życia dziecka.  Dodatek podbiału pozwala na ukojenie delikatnej skóry Maleństwa. Subtelny aromat lawendy pomaga w wyciszeniu dziecka przed snem. Wykonany z 99,2 % naturalnych składników organicznych certyfikowani przez ECOCERT GREENLIFE

Earth Friendly Baby to produkty naturalne, co oznacza, że składniki w nich zawarte są wyłącznie pochodzenia roślinnego oraz biodegradowalne. 


____________
Tak właśnie prezentuje się moja mała wyprawka od https://www.lansinoh.pl/ , na tej stronie znajdziecie również inne przydatne produkty po porodzie np laktaktory, poduszki do karmienia, woreczki na pokarm, kompresy, inne butelki oraz inne kosmetyki dla Waszych pociech :) 


18 komentarzy:

  1. O, nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką. Może przy kolejnym dziecku pomyśle o ich produktach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Mi się już nie przyda no ale może będę mogła komuś polecić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie kojarzę, ale i tak nie potrzebuję w tej chwili takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie, ale zaciekawiłaś mnie nią. Chętnie bym coś z niej przetestowała, ale może jak skończy sie ta panika :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szwagierka też już niedługo rodzi, podrzucę jej posta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach, ale dobrze wiedzieć na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny wpis, w sam raz dla młodych rodziców :)
    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ta marke na oczy. Płyn lawendowy, mnie już kupił! Kocham lawende pod każdą postacią. Zaczynając od ciast A skończywszy na kosmetykach ������ I trzymam kciuki! Będzie dobrze ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Kochana, o tej marce jeszcze nigdy nie słyszałam. Ponieważ nie mam dzieci i jak na razie ich nie planuje. Jakoś tak dziwnie by było, bo mam jedynie 16 lat hah. Płyn lawendowy brzmi fajnie oraz ten balsam.
    Pozdrawiam z Monachium!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczka. Osłonki laktacyjne uratowały mi życie w pierwszych dniach po porodzie, dzięki nim mogłam bez problemu karmić synka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie wyprawki już za mną, dzieci już duże i same podejmują decyzje, co do swoich kosmetyków. :) Ale zbieram luźno informacje, w końcu za jakiś czas będą wnuki i będzie warto wówczas wiedzieć, co jest na topie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam jak sama kompletowałam taką wyprawkę, ach co to był za stres żeby wszystko dobrze wybrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też stresik się włączył, chciałam od razu być do wszystkiego przy dziecku perfekcyjnie przygotowana. :)

      Usuń
  14. Takie produkty zawsze się przydają. Tych produktów nie znam, ale czasami chusteczki nawilżane z lanoliną sama używam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałąm wcześniej marki. Te kosmetyki dla dzieci są na prawdę fajne, nawet dla nas dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mialam kiedys szampon lawendowy dla dziecka i wiktoria bardzo go lubiła.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...