środa, 30 stycznia 2019

Zoopysoups


Jakiś czas temu dostałam paczkę z zupkami od firmy https://zoopy.com.pl/sklep/ w której znalazły się 3 gorące kupki oraz 3 zupki instant :) 

Muszę przyznać że na pierwszy rzut oka zupki instant nie były tak bogate w makaron jak inne tego typu. Jednak po przygotowaniu stwierdzam mimo iż "materiału" jest mniej niż w innych to możemy tutaj znaleźć dużo więcej warzyw, które sami zobaczycie na zdjęciach poniżej . Zupki są bardzo smaczne i bardzo syte. Stały się moich hitem na szybką przekąskę. 
Zupki do kubka również są bogate w warzywa , są smaczne i syte. Idealne na przerwę w pracy. 





Moją ulubioną została zupka Minestrone z makaronem , w której jest dużo groszku, kukurydzy :) 

Inne zupki to np prowansalska :



Miałam też pieczarkowa ale mój maż zjadł zanim zrobiłam jej zdjęcie :D  
Musicie spróbować :) 



poniedziałek, 28 stycznia 2019

Tonik z odpowiednikiem jadu żmii








Tonik z odpowiednikiem jadu żmii to świetny produkt do oczyszczania twarzy. Jest wydajny ma miły zapach, nie powoduje alergii. Pozostawia skórę czystą i matową. Tonik odświeża i nawilża dodatkowo zauważyłam że mój trądzik się zmniejszył.
Jak żyjecie w poniedziałek? Ja dziś kocham poniedziałek jest to ostatni dzień mojej pracy 6 z rzędu na super rano 5....
Dodatkowo mam 3 dni na odsypianie jeden dzień w pracy i 10 dni wolnego 😍 😍

wtorek, 22 stycznia 2019

BODY BOOM PEELING


Z pewnością każda z Was ma jakiś swój ulubiony peeling jedni mają tańsze ( wcale nie znaczy gorsze ) jedni droższe ale na pewno każda lubi coś na cellulit. 
Zawsze się wstrzymywałam z tym peelingiem wydawał mi się za drogi za parę ziarenek kawy pomieszanej z czymś jeszcze... 
Jednak pewnego dnia udało mi się dostać miniaturki w Lidlu z 3.5 zł ;) Taka miniaturka starcza mi na ok 3 razy na uda oraz pośladki.
Po stosowaniu zauważyłam że skóra robi się bardziej jędrna, elastyczna mniej podatna na cellulit. 
Cellulit nie znikł całkowicie ale struktura skóry w tych miejscach zrobiła się dużo lepsza a cellulit mniej widoczny. Tak więc nie bójcie się kupić sobie tego peelingu szczerze go polecam! :) 


poniedziałek, 21 stycznia 2019

Higienix i czystość w domu !





Jak dobrze wiecie czystość w domu jest przeważnie tylko na chwilę. A przynajmniej tam gdzie jest małe dziecko 🙂




Przedstawię wam paczuszkę od firmy @higienix mamy tutaj preparat do szyb, do kamienia np do łazienki oraz do tłuszczu np w kuchni



W weekend były pierwsze testy i jestem zachwycona 🙂 recenzja już w wkrótce!





czwartek, 17 stycznia 2019

Maseczkowe podsumowanie :)


Maseczka do skóry trądzikowej od firmy Dermaglin 

Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej, bogata w cenne dla skóry minerały oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Zmniejsza łojotok i zwęża pory. Dzięki stosowaniu tej maseczki z pewnością pojawianie wyprysków się zmniejszy, skóra nie będzie się brzydko błyszczeć i będzie ładnie naturalnie wyglądać. Maseczka nie powoduje alergii :)


________________________________________________________________



Maseczka After Party 

Idealna maseczka po imprezie, mi się przydała po sylwestrze. Zawiera ekstrakt z ogórka który zmniejsza opuchliznę pod oczami, niweluje cienie, działa również oczyszczająco, rozjaśnia skórę i tonizuje.
Maseczkę łatwo zaaplikować i na prawdę działa relaksująco :) 💕


czwartek, 10 stycznia 2019

Flor De Mayo - test maseczek oraz kremu od DUFT & DOFT


Dzięki https://ambasadorka-kosmetyczna.pl/ mogłam przetestować super zestaw maseczek od  firmy Flor De Mayo oraz kremów do rąk od DUFT & DOFT .



Na wstępie przedstawię wam maseczkę niebieską , która ma za zadanie nawilżyć Naszą suchą skórę. Jest ona bardzo wydajna , konsystencja jest kremowa  czyli fajnie się ją nakłada za pomocą np pędzelka, szybko schnie i szybko działa już po 20 minutach skóra jest nawilżona, zregenerowana, odprężona. Maseczka pomaga utrzymać optymalny poziom nawilżenia skóry. Maseczka jest wzbogacona w kompleks minerałów dzięki czemu jej działanie jest na dłużej :) Ja polecam tę maseczkę cena nie jest duża więc dziewczyny zajrzyjcie na stronę - tutaj cały asortyment z tej firmy gorąco polecam! https://vica.pl/marka/2-flor-de-mayo




















____________________________________________________________________________




Następna w kolejce jest również maseczka z firmy FLOR DE MAYO tym razem zielona -DETOX 

 Maseczka jest również bardzo wydajna , użyczyłam jej jeszcze mojej mamie. Ma również konsystencje kremową. Robiłam ją po całej Świątecznej bieganinie i muszę przyznać że dodatek zielonej herbaty mocno odpręża naszą skórę. Jest wypoczęta po maseczce gotowa do trudów kolejnych dni. Maseczka miała za zadanie zrobić mi detox na twarzy i też zrobiła!
Dodam jeszcze że maseczki nie wywołują żadnej alergii na skórze.








Mniej więcej tak to wygląda po ;) 

_________________________________________________


Na koniec szybka recenzja miniaturki kremu do rąk od Duft & Soft . Jak ja się cieszę że mogłam poznać tę firmę. W mojej pracy niestety dłonie dostają w kość a ten krem działa bardzo szybko uwielbiam go mocno nawilża. A zapach! Omg jest cudny świeży zapach  rajskiej wyspy!!! Musicie spróbować tych kremów!!! 





czwartek, 3 stycznia 2019

Moja ulubiona pasta do zębów!



Każdy z nas ma jakąś swoją ulubioną pastę do zębów! Moja jest dość niecodzienna posiada dużą ilość naturalnego kolagenu . Działa łagodząco, wybielająco, chroni zęby oraz dziąsła w szczególności. Moje dziąsła zawsze krwawiły i to mocno dentysta powiedział że są w fatalnym stanie , tak jak nigdy nie miałam problemów z zębami tak  dziąsła to był dramat. No i skusiłam się na pastę Safe & save dzięki której nie pamiętam co to są zniszczone dziąsła. Zęby po trochu się wybielają. Polecam tę pastę! Można ją kupić na stronie http://eco-shop.com.pl/ jej koszt to 49 zł za 100 ml jednak warto naprawdę! Wspomnę jeszcze że jest bardzo wydajna.

Płatki pod oczy ze złotem i kolagenem. maska bambusowa - terapia przeciwzmarszczkowa

Moja mama wypróbowała płatki pod oczy ze złotem i kolagenem. 


 



Są to płatki przeciwzmarszczkowe. Mama po zdjęciu poczuła ulgę, lekkość, miękkość skóry pod oczami. Skóra jest bardziej sprężysta po ich zastosowaniu. Z pewnością to dobry produkt bardzo dziękuję SklepMinerwa za możliwość przetestowania :) Używanie ich regularnie z pewnością poprawi elastyczność skóry pod oczami! 







__________________________________________________________________

Dodatkowo otrzymałam maskę na płachcie bambusową , przeciwzmarszczkową , którą również testowała moja mama. 




Maseczkę łatwo nałożyć , fajnie nawilża skórę. Jej działanie to spowolnienie procesów starzeniowych oczywiście. Posiada ekstrakt z bambusa. Nigdy wcześniej nie miałyśmy do czynienia z tym składnikiem ale mama zadowolona twarz odświeżona, nawilżona, elastyczna bardziej niż wcześniej. Tą maseczkę można używać również tak jak mama po imprezie dla odprężenia! 






Żel Micelarny do Demakijażu od Biotaniqe

Wspomnę najpierw że produkty od firmy  @biotaniqe  są opracowane na bazie wody pro.aQua z technologią probiotyczną która w inteligentny s...