czwartek, 10 stycznia 2019

Flor De Mayo - test maseczek oraz kremu od DUFT & DOFT


Dzięki https://ambasadorka-kosmetyczna.pl/ mogłam przetestować super zestaw maseczek od  firmy Flor De Mayo oraz kremów do rąk od DUFT & DOFT .



Na wstępie przedstawię wam maseczkę niebieską , która ma za zadanie nawilżyć Naszą suchą skórę. Jest ona bardzo wydajna , konsystencja jest kremowa  czyli fajnie się ją nakłada za pomocą np pędzelka, szybko schnie i szybko działa już po 20 minutach skóra jest nawilżona, zregenerowana, odprężona. Maseczka pomaga utrzymać optymalny poziom nawilżenia skóry. Maseczka jest wzbogacona w kompleks minerałów dzięki czemu jej działanie jest na dłużej :) Ja polecam tę maseczkę cena nie jest duża więc dziewczyny zajrzyjcie na stronę - tutaj cały asortyment z tej firmy gorąco polecam! https://vica.pl/marka/2-flor-de-mayo




















____________________________________________________________________________




Następna w kolejce jest również maseczka z firmy FLOR DE MAYO tym razem zielona -DETOX 

 Maseczka jest również bardzo wydajna , użyczyłam jej jeszcze mojej mamie. Ma również konsystencje kremową. Robiłam ją po całej Świątecznej bieganinie i muszę przyznać że dodatek zielonej herbaty mocno odpręża naszą skórę. Jest wypoczęta po maseczce gotowa do trudów kolejnych dni. Maseczka miała za zadanie zrobić mi detox na twarzy i też zrobiła!
Dodam jeszcze że maseczki nie wywołują żadnej alergii na skórze.








Mniej więcej tak to wygląda po ;) 

_________________________________________________


Na koniec szybka recenzja miniaturki kremu do rąk od Duft & Soft . Jak ja się cieszę że mogłam poznać tę firmę. W mojej pracy niestety dłonie dostają w kość a ten krem działa bardzo szybko uwielbiam go mocno nawilża. A zapach! Omg jest cudny świeży zapach  rajskiej wyspy!!! Musicie spróbować tych kremów!!! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...