czwartek, 3 stycznia 2019

Płatki pod oczy ze złotem i kolagenem. maska bambusowa - terapia przeciwzmarszczkowa

Moja mama wypróbowała płatki pod oczy ze złotem i kolagenem. 


 



Są to płatki przeciwzmarszczkowe. Mama po zdjęciu poczuła ulgę, lekkość, miękkość skóry pod oczami. Skóra jest bardziej sprężysta po ich zastosowaniu. Z pewnością to dobry produkt bardzo dziękuję SklepMinerwa za możliwość przetestowania :) Używanie ich regularnie z pewnością poprawi elastyczność skóry pod oczami! 







__________________________________________________________________

Dodatkowo otrzymałam maskę na płachcie bambusową , przeciwzmarszczkową , którą również testowała moja mama. 




Maseczkę łatwo nałożyć , fajnie nawilża skórę. Jej działanie to spowolnienie procesów starzeniowych oczywiście. Posiada ekstrakt z bambusa. Nigdy wcześniej nie miałyśmy do czynienia z tym składnikiem ale mama zadowolona twarz odświeżona, nawilżona, elastyczna bardziej niż wcześniej. Tą maseczkę można używać również tak jak mama po imprezie dla odprężenia! 






1 komentarz:

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...