czwartek, 3 stycznia 2019

Moja ulubiona pasta do zębów!



Każdy z nas ma jakąś swoją ulubioną pastę do zębów! Moja jest dość niecodzienna posiada dużą ilość naturalnego kolagenu . Działa łagodząco, wybielająco, chroni zęby oraz dziąsła w szczególności. Moje dziąsła zawsze krwawiły i to mocno dentysta powiedział że są w fatalnym stanie , tak jak nigdy nie miałam problemów z zębami tak  dziąsła to był dramat. No i skusiłam się na pastę Safe & save dzięki której nie pamiętam co to są zniszczone dziąsła. Zęby po trochu się wybielają. Polecam tę pastę! Można ją kupić na stronie http://eco-shop.com.pl/ jej koszt to 49 zł za 100 ml jednak warto naprawdę! Wspomnę jeszcze że jest bardzo wydajna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...