sobota, 14 marca 2020

Emolium Dermocare Żel na ciemieniuche


Hej kochani dzisiaj temat dzieci a właściwie ich pielęgnacji . Jakiś czas temu zauważyłam u mojej córki ciemieniuchę , która pojawiła się dość późno bo w wieku 2,5 roku wcześniej nigdy nie miałam z tym do czynienia. Po paru próbach  z różnymi produktami myślałam że już nic nam nie pomoże i trzeba będzie ten problem rozwiązać w konsultacji z lekarzem. Dodam że moja córka ostatnio nie lubiła myć głowy co utrudniało zadanie . 
 Ale wtedy znalazłam preparat od firmy Emolium i postanowiłam zaryzykować. 



EMOLIUM ŻEL ZMIĘKCZAJĄCY NA CIEMIENIUCHĘ 100ML 
SUBSTANCJE AKTYWNE: Natural extract AP, hialuronian sodu, kwas laktobionowy, biolin, D-pantenol, alantoina.
WŁAŚCIWOŚCI: Żel zwalcza ciemieniuchę poprzez nawilżenie, zmiękczanie i usuwanie łuski. Jednocześnie przywraca równowagę skóry, łagodzi podrażnienia, stymuluje regenerację i reguluje florę bakteryjną.
WSKAZANIA: Skóra wrażliwa, z problemami ciemieniuchy. Produkt odpowiedni do stosowania u dzieci i niemowląt od 1 dnia życia.
STOSOWANIE: Nanieść niewielką ilość żelu na miejsce występowania ciemieniuchy i delikatnie wmasować - przynajmniej 30 minut przed kąpielą. W czasie kąpieli spłukać żel wodą lub zmyć szamponem.

MOJA OPINIA : 

Po pierwsze przyznam że żel nie podrażnia skóry głowy, działa jak balsam na suche miejsca . Jest bardzo wydajny wystarczy dosłownie parę kropel a dzięki wąskiej szyjce można łatwo aplikować ilości. Balsam delikatnie wmasowuję w skórę a następnie zostawiam po około 20 min spłukuję i myję szamponem. Tak naprawdę nie muszę samemu usuwać kawałków ciemieniuchy dzięki temu żelowi odpadają one same.  Wystarczy później poczesać włoski i mamy spokój . Po dwóch razach pozbyłyśmy się ciemieniuchy . Obecnie również używam tego żelu profilaktycznie aby problemy skórne się nie powtórzyły a skóra głowy była nawilżona . Na prawdę polecam ten preparat :) 

13 komentarzy:

  1. Na razie nie mam potrzeby go kupować, ale dobrze wiedzieć na przyszłość, że istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mojego synka ciemieniucha pojawiła się jak był niemowlakiem, ale poradziliśmy sobie normalną oliwką dla dzieci. 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto wiedzieć o takim żelu. Na szczęście w mojej rodzinie ciemieniucha nie występowała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na razie też jen specyfik nie jest potrzebny, ale dobrze wiedzieć na przyszłość w razie co.

      Usuń
  4. Super, że produkt jest tak skuteczny i że szybko udało się wyeliminować problem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę kiedyś też od nich coś stosowałam i pomagało. Tego produkty nie znam - dobrze, że u Was pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestuję ten produkt :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój jest w tym samym wieku i jeszcze troszkę ma więc myślę, że będę miała okazję wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dzieci już wyrosły z ciemieniuch, ale też długo walczyliśmy z córką. Tyle że nie znaliśmy tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używaliśmy kosmetyków tej firmy przy pielęgnacji całej trójki naszych dzieci i byliśmy zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Problemu z ciemieniuchą wprawdzie nigdy nie mieliśmy, ale o Emolium słyszałam i czytałam bardzo pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam problemu z dzieciakami w tym zakresie, zatem nie potrzebowaliśmy takich kosmetyków, jednak cieszy, że inni mogą z nich skorzystać, że są sprawdzone i działają jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Emolium ma na prawde fajne i skuteczne kosmetyki. Najwazniejsze ze nie podrazniaja skory mojej corki.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...