czwartek, 21 listopada 2019

IL SALONE - kosmetyki do włosów - seria Detox


Profesjonalny Detox włosów bez wizyty u fryzjera :)  Odżywka w sprayu oraz balsam to idealny zestaw , który ochroni skórę oraz włosy przede wszystkim przed  zanieczyszczeniami. 

RYTUAŁ DETOKSYKACJI WŁOSÓW:
  • POCHŁANIA ZANIECZYSZCZENIA
  • DETOKSYKUJE
  • CHRONI PRZED ZANIECZYSZCZENIAMI 
  • PRZYWRACA RÓWNOWAGĘ WŁOSOM I SKÓRZE GŁOWY

Seria Detoks ma piękny lekki , orzeźwiający zapach. Włosy po tych kosmetykach są miękkie, wygładzone, nawilżone, zregenerowane , pełne blasku. 
______________________________



Profesjonalna, czarny balsam  do wszystkich rodzajów włosów. Zawiera formułę wzbogaconą węglem roślinnym zdolnym do pochłaniania zanieczyszczeń, odtruwa włosy i chroni je przed zanieczyszczeniami. Dzięki specjalnej mieszance składników aktywnych regeneruje włosy
i skórę głowy. Piękne miękkie i bujne włosy tylko z rytuałem Detox :) 

_______________________________________


Profesjonalna odżywka w sprayu do wszystkich rodzajów włosów. 
Specjalna formuła sprayu działa jak tarcza, chroni nasze włosy przed nieczystościami i zanieczyszczeniami. Jednocześnie odżywia i przywraca włosom uczucie miękkości.
Nie obciąża, nie przetłuszcza i delikatnie nawilża końcówki.

______________________________

Seria detoks posiada jeszcze szampon , który za niedługo sama wypróbuje :)  Profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów w niskiej cenie w zasięgu twojej ręki :) 

8 komentarzy:

  1. Moim włosom przydałby się taki profesjonalny detoks.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś jakiś spray z tej firmy, ale nawet nie pamiętam już jak działał :D Z czerwonym napisem chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam gdzieś tą serię, ale nie wiem czy jestem do niej przekonana. Zobaczę jaki ma skład i podejmę decyzję

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku sporo stosowałam produktów tej marki, jednak po czasie moje włosy chyba przestały je lubić. tej serii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię dbać o swoje włosy, a te produkty zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być coś dobrego. Ostatnio moje włosy są nie takie jak powinny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś takiego przydałoby się moim włosom, bo mam z nimi ostatnio spore problemy.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...