wtorek, 19 listopada 2019

CAMOLIN – wegańskie kosmetyki do mycia


Hej kochani! Chciałabym Wam przedstawić cudowne produkty od firmy  Camolin https://www.camolin.eu/ . W moje ręce trafił m.in. żel pod prysznic "Dąb" i "Chmiel" oraz nawilżające mydło w płynie "Rabarbar" . 92% składników tych produktów jest pochodzenia naturalnego . Produkty odpowiednie dla vegan. 
Kosmetyki Camolin czerpią inspiracje z polskiej natury, bogactwa jej urodzaju i zapachów. To sentyment do wspomnień zamknięty w butelce. Kąpiel z tymi produktami przywołuje miłe chwile :)
 

Żel pod prysznic o zapachu dębu delikatnie pielęgnuje nasze ciało dokładnie je oczyszczając i odświeżając . Główne składniki :ziele rozmarynu,ziele tymianku,korzeń lubczyku,kwiat lipy,liść mięty.
żel dodatkowo nawilża skórę :) Ma piękny lekki zapach i przenosi nas w piękny las : ) 



Żel pod prysznic o zapachu chmielu to nie zapach piwa jak niektórym może się kojarzyć zapach jest lekki delikatny :) Żel oczyszcza , nawilża, pielęgnuje i odświeża skórę.
Główne składniki : ziele rozmarynu,ziele tymianku,korzeń lubczyku,kwiat lipy,liść mięty. 



Na koniec Rabarbar delikatny zapach mydła łagodnie myje i wygładza skórę. Idealny do każdej łazienki do codziennej pielęgnacji np rąk :) 
Główne składniki : 
ziele rozmarynu,ziele tymianku,korzeń lubczyku,kwiat lipy,liść mięty. 

____________________

Jeśli lubicie odrobinę natury w swoim domu to koniecznie musicie poznać produkty Camolin !
Do kupienia na stronie 
https://www.camolin.eu/

Produkty testuję dzięki https://www.instagram.com/efekt_pr/

12 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa zapachu tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mega ciekawa tych zapachów 💚 Rabarbarowe mydło wpadło mi w oko 💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przetestowałabym zaprezentowane produkty! <3
    Wegańskie kosmetyki coraz częściej zasilają moją kolekcję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych kosmetyków ale z chęcia je poznam bo zwracam uwagę na skład

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie odwiedzę sklep i sprawdze ich ofertę, zachęciłaś mnie do ich wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami. Rabarbar uwielbiam więc mydełko mnie mocno zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się że kosmetyku z rabarbarem to jeszcze nigdy nie miałam. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale bardzo mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz je widzę, zaciekawiły mnie te produkty :) chcę je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o kosmetykach tej marki, ale chętnie poznałabym je bliżej. Już same opakowania wyglądają ciekawie i kusząco

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki ale kosmtyki wydają się ciekawe. Tylko to nie moje zapachy:)

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...