niedziela, 8 grudnia 2019

Eveline Revelash SERUM STYMULUJĄCE WZROST RZĘS




Serum stymulujące wzrost  rzęs od Evelinecosmetics to mój ostatni hit ! Trochę o samym serum:


Regularne stosowanie preparatu zapewnia profesjonalny efekt zagęszczenia, przedłużenia, pogrubienia i maksymalnego wzmocnienia rzęs. Serum skutecznie przedłuża żywotność rzęs, spowalnia proces ich wypadania, a wydłuża fazę wzrostu. Pojemność 3ml stosowanie od 4 do 8 tygodni. 
Innowacyjna formuła gwarantuje olśniewające efekty, działając szybciej niż kiedykolwiek. Spektakularne rezultaty potwierdzone badaniami*:

  • radykalna poprawa gęstości rzęs - 89%
  • wyraźne wydłużenie rzęs - 85%
  • rzęsy znacząco pobudzone do wzrostu - 86%

*Badanie na wybranej grupie kobiet przez okres 8 tygodni. 

Formuła LASH INFINITY SYSTEM™ zawiera skuteczne składniki działające w synergii, zapewniając rzęsom zagęszczanie, pogrubianie, wzmocnienie:
  • BIMATOPROST - rewolucyjny składnik aktywny używany obecnie za jeden z najbardziej efektownych związków pobudzających wzrost rzęs,
  • BIOTINOYL TRIPEPTIDE, który dodatkowo wzmacnia rzęsy i ich cebulki,
  • EKSTRAKT Z GRANATU, który głęboko nawilża , odżywia i odbudowuje rzęsy, wzmacnia i chroni ich kolor
Skład:
Aqua, Propanediol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glycerin, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Biotinoyl Tripeptide-1, Punica Granatum Fruit Extract, Panthenol, Bimatoprost, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

________________________________________________________________________


Moja opinia: 


Stosowałam odżywkę około 5 tygodni , codziennie wieczorem jak zaleca producent. Serum nakładamy na górną powiekę i tylko tam. Po tym okresie zauważyłam że rzęsy są dłuższe dość sporo ( obecny stan na zdjęciu ) , gęstsze jest ich o wiele więcej,  przestały mi wypadać tzn że są mocniejsze . Ze stosowania serum jestem  w pełni zadowolona. Dodatkowy atut nie uczula , nie ma żadnych skutków ubocznych po jego stosowaniu, jest bardzo wydajne.  Warto zakupić tę odżywkę polecam wszystkim , którzy chcieli by mieć długie, gęste piękne rzęsy! Możecie ją zakupić na stronie https://eveline.pl/ koszt około 30 zł

11 komentarzy:

  1. Nie miałam,bo nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mnie nią zaciekawiłaś! Jest to produkt zdecydowanie stworzony dla moich rzęs, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakos nie używam takich produktów, raz chyba używałam serum do rzęs z innej firmy ;) ale to chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ne wiem dlaczego, ale jakoś dość rzadko sięgam po produkty od Eveline. O odżywce do rzęs jeszcze nie słyszałam, ale sporo osób poleca odżywkę do paznokci tego producenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakos nie używam takich produktów,

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam odżywkę od Eveline i była świetna. :) Obecnie zadowalam się naturalnym olejem rycynowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety na mnie to nie działa więc nie korzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tego produktu, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia przed i po, ale skoro mówisz, że jest różnica to wierzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że zupełnie nie znam tego serum a cena jak i działanie zdecydowanie zachęca aby po nie sięgnąć! Brakuje mi tylko fotki przed i po.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam gdzieś już o tym serum, jednak jeszcze po nie nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...