wtorek, 2 stycznia 2018

Must have 2017 :)

Moje must have roku 2017 :)

Bielenda Serum Antycellulitowe dla mnie extra wiadomo że nie pozbędziemy się całkowicie naszego wroga ale ciało zostało ujędrnione ja głównie stosowałam na brzuch wmasowywałam przed moim zestawem ćwiczeń ( fizykoterapeutka poleciła ) . Brzuch pozostał po ciąży dzięki temu kosmetykowi jest po prostu jędrny :)


Mixa Hyalurogel żel do twarzy bardzo mocno nawilżający. Jest niezwykle delikatny , nie podrażnia skóry, nie uczula. Nie pozostawia uczucia ściągnięcia no i nawilża.  Coś dla bardzo wymagających. Pierwsze opakowanie miałam możliwość przetestowania dzięki http://wizaz.pl/ <3


Również dzięki  http://wizaz.pl/  mogłam przetestować tę oto odżywkę do włosów zniszczonych czyli moich ( od farby ) . Muszę przyznać że jestem mile zaskoczona moje włosy poczuły niesamowitą ulgę , są nawilżone, miękkie , gładkie w dotyku i pięknie pachną . Zakochałam się w tej odżywce. Polecam dla włosów mega zniszczonych. :)


Teraz coś dla całej rodziny http://wiecejdlaskory.pl  dziękuję za możliwość udziału w wyzwaniu. Balsam do ciała i olejek do kąpieli z firmy Bioderma. Myjąc się olejkiem mam wrażenie jakby moja skóra odczuwała ulgę , staje się gładka, miękka, nawilżona , odprężona. Balsam dopełnia rytuału nawilża , ratuje od swędzenia, łuszczenia , doskonale się wchłania . Oba te produkty możemy stosować od 1 dnia życia dlatego balsamu używam również przy pielęgnacji córki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...