środa, 31 stycznia 2018

rybka i maseczka :)





W końcu dotarła do mnie rybka byłam ciekawa tego pędzelka kupionego w black friday na aliexpresie druga dostała moja koleżanka więc testujemy jedno jest pewne pędzel jest mięciutki <3 P.s mojej córeczce bardzo się spodobał :D  dodatkowo ulubiony fluid w kompakcie z Avon :) natural beige - doskonale kryje moje niedoskonałości jest w poręcznym pudełku z gąbeczka i lusterkiem idealny do torebki :)


Nie opuszczając firmy Avon chciałam polecić wam maseczkę która jest dobrym zamiennikiem tych droższych jeśli komuś szkoda kasy na drogą maskę z czarnej glinki jest zamiennik  ten oto ze zdjęcia. Maseczkę nakłada się bardzo łatwo można palcem lub pędzelkiem, zmywamy gdy zrobi się szara na twarzy. Ogólnie jej zadaniem jest oczyszczanie twarzy dla mnie jest super :) kosztuje ok 10 -13 zł :) starcza na jakieś hmm mam ją już jakiś czas... i jeszcze ją mam :) polecam każdemu bo faceci czasem też robią :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...