poniedziałek, 8 stycznia 2018

Loreal Revitalift Laser 3x


Jakiś czas temu otrzymałam w konkursie na najlepszą recenzję kremy, serum, krem pod oczy od Loreal Revitalif :) Była to moja największa wygrana do tej pory! Minęło już trochę czasu kosmetyków używała moja mama i babcia . Babci niestety nie udało się już skorygować zmarszczek ale za to powiedziała że bardzo dobrze nawilża krem na dzień. Za to mamy nawet w pracy pytali czy nie robiła sobie jakiegoś zabiegu.. :) " Ten krem i serum czynią cuda! " Redukcja zmarszczek o jakieś 30% - 50% widoczna gołym okiem . Niestety mama nie pozwoliła na rozpowszechnianie jej zdjęć. Ale serię Loreal Revitalift Laser x3 Polecamy wszystkim kobietą do 60 roku życia :) (Później już nie koniecznie będzie coś widać... :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...