wtorek, 11 lutego 2020

Prezent dla wielbiciela zwierząt od mygiftdna



Cześć kochani dzisiejszy temat po raz kolejny prezenty , czyli coś co lubimy dostawać najbardziej na Imieniny, Urodziny, Dzień matki , ojca , męża itp... Okazji jest wiele np urodziny znajomego ale gdy ten znajomy ma swoje pasje jest nam trochę łatwiej. I tak dziś przedstawię Wam prezenty dla "Wielbicieli zwierząt" przypuszczam że w swoim otoczeniu macie ich bardzo dużo bo zawsze znajdzie się ktoś kto choć trochę lubi małe zwierzątko np rybka, myszka a może większe pieski, konie itp.. 
Spersonalizowanych prezentów dla takich właśnie osób znajdziecie bardzo dużo na stronie https://mygiftdna.pl/prezent-dla-wielbiciela-zwierzat 

A ja przedstawię Wam propozycję które zamówiłam oraz dostępne na tej stronie :) 


1. Bidon z grawerem dostępny w również w kolorze białym. Bidon nie tylko może być prezentem dla wielbicieli ptaków ale również dla każdej innej osoby jest neutralny :) Posiada słomkę dzięki czemu picie z niego jest bardzo łatwe. To fajny prezent np dla dziecka, przydatny w szczególności na spacerze czy podróży. 
https://mygiftdna.pl/Bidon/Jaskolka


2. Deska " ..... You're my lobster" ze szkła jest świetną propozycją dla osób lubiących gotować. Zawsze znajdzie się coś do pokrojenia na niej :) Deska jest też bardzo trwała i nie ulegnie szybkiemu zniszczeniu jak np drewniana. Dodatkowym atutem deski są małe "stópki" na których deska stoi na stole i nie musimy się martwić że będzie nie równo. Deska ma wymiary 25 x 20 cm . https://mygiftdna.pl/Deska-Do-Krojenia/You-re-My-Lobster

________________________

Oprócz moich zamówionych propozycji pokażę Wam inne dostępne w sklepie :) 

Dla wielbicieli buldożków : 

1. Album 

2.  Kalendarz 

3. Kubek 
_____________________________

Dla wielbicieli kotków :

1. Deska drewniana

2. Pendrive 

3. Notatnik 

Ogólne prezenty dla wielbicieli zwierząt : 

1. Miś

2. Wałki do ciasta

 3. Zestaw do wina 

To tylko część propozycji jakie znajdziecie na stronie https://mygiftdna.pl/ 
Mam nadzieję że ułatwiłam Wam wybór prezentów dla Wielbicieli zwierząt :) 


19 komentarzy:

  1. Taki bidon zdecydowanie by mi się przydał, dodaje do koszyka, bo cena też jest przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście często robię tam zakupy i nawet ostatnio zamówiłam sobie koc i poduszkę - również dla wielbiciela zwierząt. Nad tą deską się zastanawiałam - ale dzieci wygrały i zamówiłam coś dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły na prezenty. Ja co prawda jestem na etapie odgruzowywania domu i coraz bardziej marzy mi się minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kiedyś widziałam te wałki, super opcja. W ogóle fajne spersonalizowane rzeczy mają na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym po prostu wszystko, ale ten zestaw do wina przemawia do mnie chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje. My jesteśmy miłośnikami psów i kubków. Więc mnie osobiście taki prezent by ucieszył

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają takie prezenty. :) Nie jest to pierwsza lepsza rzecz ze sklepu, więc mają one taki bardziej personalny charakter. Dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podobały mi się te wzorzyste wałki do ciasta. Jakie świetne ciastka maślane dzięki nim mi wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idę kupić od razu! Cudowne są te rzeczy, zwłaszcza kalendarzdo mnie mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy, kalendarz i deska wymiatają. Jako prezent dla kogoś będzie to coś cudownego i miła odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam deskę jak i pendrive i są naprawdę super. Ogólnie Twoje propozycje bardzo mi się podobają i każda z nich na pewno przypadła by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Deska jest cudowna. Chciałabym mieć taką w swojej kolekcji. Sklep znam, ale nie robiłam jeszcze tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie rzeczy dla miłośników zwierząt. Sama uwielbiam zwierzęta. Kubiek bardzoi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam to miejsce, mają spory wybór na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię zaglądać do ich sklepu mają świetny asortyment!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne propozycje, szczególnie deska drewniana z kotem genialna. Lubię ten sklep, jest w czym wybierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw do wina mam właśnie z tego sklepu, piękny jest i bardzo praktyczny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne są te propozycje. Każdy wielbiciel zwierząt byłby po prostu zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kalendarz i kubek z pieskiem jest świetny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...