sobota, 8 lutego 2020

Zestaw do makijażu od Killys



Zestaw pędzli oraz gąbeczek do makijażu od https://killys.pl/ to nowość , którą kupicie m.in. w Rossmanie . W skład zestawu wchodzą dwie gąbeczki, jedna o znanym mi kształcie druga o nieco innym niż zwykle oraz pędzelki do konturowania brwi oraz oka w pastelowych kolorach. Przedstawię Wam dziś te 3 produkty :) 

_____________________

Pędzle od Killys make me up! 



Pędzle są ręcznie wykonane i zaprojektowane do łatwej, szybkiej, precyzyjnej aplikacji. Kolekcja jest inspirowana kolorem, radością życia . Powstałą z pasji do kobiecego piękna. Każdy z pędzli posiada włosie wzbogacone pudrem z zielonej herbaty, słynącej z właściwości antybakteryjnych, co sprzyja dłuższemu zachowaniu czystości włosia. Zarówno konturowanie brwi jak i oka z tymi pędzelkami jest dużo prostsze. Pędzle są bardzo miękkie , podoba mi się również ich kolor. To idealny duet na prezent dla każdej kobiety. Koszt zestawu to około 20 zł 
_______________

Pastelowa gąbeczka do makijażu



Gąbeczka jest słynnego kształtu jak większości gąbek do nakładania podkładu bądź korektora w moim przypadku . Gąbka do makijażu z zieloną herbatą bez latexu. Zielona herbata słynie z właściwości kojących antybakteryjnych i bogactwa antyoksydantów. 
Dzięki specjalnemu kształtowi jest ekspertem od konturowania i kamuflażu niedoskonałości.
Ułatwia stopniowanie krycia, a przy tym nie chłonie kosmetyków. 
Jest puszysta i mięciutka. Można się w niej zakochać :) 
Koszt około 14 zł 
_____________________

Gąbka do makijażu PRO



Kolejna gąbeczka od Killys tym razem do zadań specjalnych posiadająca parę funkcji w jednym produkcie. To dla mnie zupełna nowość. Gąbeczka ma bardzo wygodny poręczny kształt dzięki czemu umożliwia wykonanie perfekcyjnego makijażu w rożnych odsłonach. Szybko i łatwo nałożysz produkt, zaoszczędzisz przy tym kosmetyk. 
Dzięki tej gąbeczce zrobisz doskonały makijaż w kącikach oka oraz przy płatkach nosa. Perfekcyjnie nałożysz korektor. Łatwo będzie Ci konturować nos, owal twarzy. Podkład który będziesz nakładać nie będzie pozostawiał efektu maski ani plam. Umożliwia dopasowanie odpowiedniego krycia z zastosowaniem różnych technik makijażu. Nieważne którą stroną użyjesz tej gąbeczki i tak makijaż będzie perfekcyjny :) Koszt około 13 zł :) 

________

Więcej produktów do makijażu z tej firmy znajdziecie https://killys.pl/


13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty tej marki. Są świetne i tanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tą gąbeczką PRO czuje, ze sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem najbardziej zaciekawiona ta gąbeczką PRO. Jeszcze żadnej w takim kształcie nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw w pięknych kolorach. Z pewnością pomaga zrobić perfekcyjny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zestaw w domu, jestem z niego bardzo zadolowana, przede wszystkim z pędzli i gąbki pastelowej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marka od początku mi przypasowała. Mam ich zestaw pędzli i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą markę, szcególnie ich gąbki, są rewelacyjne. Genialnie rozprowadzają podkład za równo na such jak i na mokro. Polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. tą miętową gąbeczkę już mam i jest super, a pędzle zamówione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle do makijażu i gąbki zawsze są u mnie w cenie. Mam dużo i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentują te pastelowe kolorki. Pędzelki najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam gąbeczkę ale nie pasuje mi, twarda i nie przyjemna. Nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te produkty i jestem z nich mega zadowolona. Szczególnie dobre wrażenie zrobiła na mnie gąbeczka PRO - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wprawdzie mam produkty innych firm, ale gąbeczka mi się wysłużyła i czas na nową.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...