sobota, 8 lutego 2020

Merz Spezial Mousse Collagen oraz Hyaluron



Kremowe musy w piance od Merz Spezial to pielęgnacja twarzy w zupełnie innej odsłonie. Nigdy nie używałam kremu w piance . I byłam już od dawna ciekawa tych własnie produktów :) 
_____________

Merz Spezial Cream Mousse Hyaluron


Kremowy mus w piance składa się z unikalnego połączenia kwasu hialuronowego, soku aloesowego, glukozaminy morskiej i ekstraktu z alg morskich. Morska glukozamina oraz ekstrakty z alg wspomagają efekt długotrwałego nawilżenia poprzez stymulację naturalnej produkcji kwasu hialuronowego w komórkach skóry. 

Efekty : 
1. Utrzymuje naturalne nawilżenie skóry 
2. Pomaga przywrócić optymalny bilans nawilżenia co kojąco wpływa na odwodnioną skórę. 
3. Wzmacnia naturalną barierę wodno - lipidową .

Mus bardzo łatwo i szybko się wchłania przenosząc aktywne składniki w głąb skóry. 
Jest po prostu moich must have na dodatkowo wysuszoną zimową aurą i mrozami skórę :) 

Składniki :
Aqua; Glycerin; Aloe Barbadensis Leaf Juice; Isohexadecane; Butyrospermum Parkii Butter; Dicaprylyl Ether; Stearyl Dimethicone; Isobutane; Butane; Cetearyl Alcohol; Propane; Sodium Hyaluronate; Acetyl Glucosamine; Undaria Pinnatifida Extract; Avena Sativa Kernel Flour; Sodium Caseinate; Tocopheryl Acetate; Tocopherol; Glycine Soja Oil; Bis-Peg/Ppg- 16/16 Peg/Ppg-16/16 Dimethicone; Sodium Cocoyl Glutamate; Sodium Lauroyl Sarcosinate; Tapioca Starch; Hydrogenated Palm Glycerides Citrate; Caprylic/Capric Triglyceride; Xanthan Gum; Citric Acid; Polyquaternium-39; Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer; Caprylyl Glycol; Propylene Glycol; Polymethylsilsesquioxane; Disodium EDTA; Phenoxyethanol; Potassium Sorbate; Sodium Benzoate; Tetrasodium EDTA; Parfum; Benzyl Alcohol; Geraniol; Limonene; Linalool.
_________________________

Merz Spezial Cream Mousse Collagen 



Merz Spezial Cream Mousse to unikalny produkt do pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu.Jest to delikatny mus kremowy zawierający aktywne składniki, które regenerują skórę. 
Krem wnika głęboko w skórę i poprawia jej strukturę, intensywnie odżywia i zapewnia regenerację skóry. Skóra szybko odzyskuje swoją elastyczność i dzięki temu twarz wygląda świeżo i zdrowo.

Efekty: 

1.Natychmiastowy efekt liftingu - zawiera czysty kolagen, który daje natychmiastowy efekt nawilżenia skóry oraz zmniejsza widoczność zmarszczek.
2. Pobudza naturalną produkcję kolagenu . Dzięki temu owal twarzy odzyskuje swój kształt a skóra jest bardziej sprężysta i elastyczna- w efekcie wygląda dużo młodziej.
3. Redukcja zmarszczek - witamina C stymuluje syntezę kolagenu co wpływa na spłycenie zmarszczek i zapewnia optymalną ochronę przed wolnymi rodnikami. 

Krem ma formę delikatnej pianki i jest umieszczony w pojemniku pod ciśnieniem. Tego kremu używała moja mama i jest bardzo zadowolona choć w pewnym wieku niektórzy twierdzą że już nic nie pomoże to można zapobiec nowym bądź zadbać o kondycję swojej skóry pod względem zmarszczek. 

Składniki : 
Aqua, Glycerin, Isohexadecane, Butyrospermum parkii Butter, Di - caprylyl Ether, Stearyl Dimethicone, Isobutane, Butane, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Collagen, Propane, Tapioca Starch Polymethylsilses - quioxane, Sodium Ascorbyl Phosphate, Pectin, Hydrolyzed Vegetable Protein, Serine, Arginine, Proline, Glucose, Carrageenan, Avena sativa Kernel Flour, Sodium Case inate, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Bis-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG16/16 Dimethicone, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Xanthan Gum, Citric Acid, Polyquaternium-39, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Parfum, Disodium EDTA, Phenoxy - ethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Benzylsalicylate.

Kremy są dostępne w większości aptek internetowych bądź stacjonarnych. :) 
oraz na stronie https://www.merzspezial.pl/

19 komentarzy:

  1. Prezentują się całkiem nieźle! Składowo może nie jest perfekcyjnie ale jeżeli Tobie / komuś nie przeszkadza to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW to dla mnie zupełna nowość :) markę znam tylko ze suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jeszcze nigdy nie spotkałam się z kremowym musem w piance. Tego akurat nie wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremu w piance to ja jeszcze nie miałam. Zaciekawiłaś mnie, koniecznie muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy znam tylko kapsułki. Nie miałam pojecia, że mają także inne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tą marką kojarzyłam tylko suplement diety, a tu inne ciekawe kosmetyki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że ta marka ma w ofercie także kosmetyki. Krem W pianie brzmi bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mus bardzo łatwo, szybko się wchłania i że nawilża skórę. Jednak sama nie wiem czy sie skuszę, najpierw skupię się na zużyciu tego co mam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze kremun w piance. Brzmi interesująco. Może się zdecyduję, kiedy skończą mi się kosmetyki, których obecnie używam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie słyszałam o tej marce. Niestety skład nie całkiem mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poraz pierwszy czytam o tych kosmetykach. Jestem bardzo nimi zainteresowan, muszę po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi interesująco. Skład może nie jest rewelacyjny, ale ujdzie. Nie znałam wczesniej tej firmy, z miłą chęcią wypróbuję te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jeszcze tych kremów, ale już po samym opisie mam ochotę wypróbować. Mam tylko nadzieję, że mnie nie uczuli, ale to najwyżej oddam siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że mają kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Mam ich tabletki ale jakoś nie bardzo mi pomagają. A zjadłam już 3 opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko odwiedzam apteki, dlatego nie widziałam wcześniej tych kosmetyków. Ale ten kremowy mus mnie bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tą markę miałam z niej tabletki, które naprawdę fajnie się sprawdzały. Muszę kiedyś do nich wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremowy mus w piance brzmi ciekawie. Chętnie się nim zainteresuję, bo lubię takie nowości kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kompletnie nie kojarzyłam ej marki z kosmetykami, raczej z suplementami diety.

    OdpowiedzUsuń
  19. To na pewno bardzo dobre kosmetyki. Ja jednak nie byłabym sobą gdybym nie zwróciła uwagi na kwiaty jako tło obrazka, bardzo lubię takie, sadzę często w ogrodzie. Oprócz tego zawsze mam też tulipany, na https://florexpol.eu/313-tulipany można kupować różne do posadzenia.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...