poniedziałek, 3 lutego 2020

Miamed Polska i asortyment :)


Hej jakiś czas temu na Instagramie przeglądając propozycję wpadł mi w oko profil Miamed  https://www.instagram.com/miamed_polska/ . W ich asortymencie możemy znaleźć m.in maski anty smogowe, leginsy wyszczuplające, świece sojowe oraz Dermokosmetyki Bascilab <3 O nich dziś Wam opowiem. Firma BasicLab Dermocosmetics stworzyła produkty wyróżniające się naturalnym składem; ich zaletą jest również fakt, iż pozbawione zostały zbędnych dodatków, które zamiast pomagać, szkodzą. Produkty, zawierają w swym składzie substancje czynne mające znacznie szersze działania niż ogólnodostępne kosmetyki.


W mojej paczce znalazły się m.in Zestaw do włosów blond Szampon i odżywka, Żel do mycia dla całej rodziny , serum nawilżająco - rozświetlające z witaminą c. 
Wszystkie te produkty miałam przyjemność testować pierwszy raz na sobie. 
______________

Produkty do pielęgnacji włosów BasicLab seria Capillus - wykorzystują niebywałą inteligencję i moc Matki Natury, która nie potrzebuje żadnych substancji wspomagających, aby podkreślić piękno drzemiące w każdym z nas. Produkty do włosów  polecane są do codziennej pielęgnacji . Zamknięte w buteleczce o pojemności 300 ml dermokosmetyki stanowią moc skoncentrowanych, silnych komponentów, działających w różny sposób na wszystkie rodzaje włosów. 


Szampon i odżywka do włosów blond niwelują żółty odcień blondu i spowalniają procesy starzenia włosów.
Odcień szamponu i odżywki jest odrobinę fioletowy . Konsystencja szamponu jest bardzo gęsta powiedziałabym że prawie jak galaretka. Zapach obydwu kosmetyków lekki przyjemny. Wśród składników znajdziemy m.in :
✳️Gliceryna roślinna która wspomaga utrzymywanie wody, uelastycznia i kondycjonuje włosy. ✳️Sok z liści aloesu regeneruje, nawilża i odżywia włosy. Zapobieganiu ich wypadaniu. ✳️Ekstrakt z kwiatu koszyczków rumianku pospolitego doskonale się nadaje do stosowania w codziennej pielęgnacji włosów. Łagodzi zaczerwienienie, stany zapalne, podrażnienie zapewnia połysk i rozświetlenie, wydobywa naturalne refleksy blond włosów.
✳️Wyciąg z liści kamelii (zielonej herbaty) oczyszcza, odświeża i pielęgnuje włosy. ✳️Fioletowy barwnik niweluje żółty odcień farbowanych blond włosów.
✳️Wyciąg z owoców winorośli bogaty w  antyoksydantyspowalnia procesy starzenia zachodzące w łodydze włosa i chroni ją przed nadmiernym promieniowaniem.
Bardzo polubiłam ten zestaw włosy są po nim bardzo miękkie, gładkie , łatwo się rozczesują a blond po paru myciach nie jest już taki żółty jak był .

________________________

Delikatny żel do mycia ciała dla całej rodziny od 1 miesiąca życia z serii Familias. Zawiera 99% składników naturalnych. Żel łagodnie oczyszcza i wspomaga codzienną pielęgnację bariery lipidowej. Nie zawiera mydła. Posiada taką formułę że nie powoduje żadnych alergii:) Dzięki zawartości Pantenolu żel łagodzi podrażnienia i poprawia nawilżenie skóry. To świetny kosmetyk dla całej rodziny .

________________________

Kuracja przeciwzmarszczkowa – Nawilżenie i Rozświetlenie z serii Basiclab Esteticus to połączenie 15% witaminy C w postaci kwasu askorbinowego, 1% witaminy E i 0,5% kwasu ferulowego daje skórze najskuteczniejszą ochronę przez wolnymi rodnikami i intensywnie ją rozświetla.
Kuracja jest niezastąpionym wspomaganiem dla skóry w okresie przedwiośnia, gdy zimowe zmęczenie i smog mocno odbiły się na naszej twarzy.
Przy regularnym stosowaniu skóra nie tylko staje się bardziej promienista, ale też gładsza i bardziej napięta. 


To naprawdę świetne serum do twarzy , bardzo łatwo je zaaplikować , szybko się wchłania i lekko pachnie. Serum  bardzo mocno nawilża skórę. Po jego użyciu jest rozświetlona wygląda zdrowo i młodo.  Przyznam że jestem mile zaskoczona tym produktem :) Skóra jest również bardziej elastyczna, gładsza, napięta zmarszczki nie mają prawa się pojawiać hehe :D 
________________

Zachęcam do zapoznania się z ofertą http://miamed.pl/ 

17 komentarzy:

  1. Chętnie tam zajrzę i zapoznam się z ofertą, ciekawe kosmetyki są zawsze warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o tej marce. Chętnie przyjrzała bym się składnikom inci, bo niestety przekonałam się kilka razy, że coś jest hipoalergicznego czy dla dzieci od 1 dnia życia, a tam sls i inne takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce, ale z miła chęcią poznam ich bliżej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zapoznam się z ich ofertą. Nie słyszałam do tej pory o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne to serum, zwłaszcza przy takiej zwariowanej pogodzie, na pewno się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę markę i jej kosmetyki. Do tej pory przetestowałam już kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odżywkę do włosów blond i była świetna. Ogólnie mają super produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś szczególnie tej marki nie kojarzę. Nigdy z ich kosmetyków też nie korzystałam, ale może sprawdzę ich ofertę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. O, kurację przeciwzmarszczkową to bym przetestowała i ja. Zaciekawiła mnie ta firma, muszę sprawdzić co jeszcze ciekawego w swojej ofercie mają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki tej marki miałam okazję poznać w 2018 roku. Próbowałam zestawu do włosów i antyperspirant. Sprawdziły się bardzo dobrze i mam w planie sięgnąć po coś innego od nich w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę którą pokazałaś akurat znam, jednak tego sklepu onlina nie. Kuracja przeciwzmarszczkowa mnie najbardziej zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Muszę pomyśleć czy nie sprawdzić próbek gdzieś stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum z witamina C zainteresował mnie, ponieważ stosuje olejek w tą witaminą u jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kombinuje ze swoją pielęgnacją dopóki obecna mi służy, na razie czuje że mam dobrze dobraną pielęgnację i nie robi mi krzywdy. Dlatego na razie sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. Świetne składy i delikatne ale skuteczne działanie. To właśnie u nich znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Basic Lab mnie mocno kusi od jakiegoś czasu bo wszędzie czytam o nich dobre opinie.
    Serum mnie najbardziej zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kojażę tej marki. Ale pamiętam ten czas kiedy pofarbowałam na blond włosy i zostały mi wtedy żółtawe odcienie. Teraz jak będę chciał wrócić do tego koloru, to będę wiedzieć czego użyć.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...