poniedziałek, 3 lutego 2020

Nowości kosmetyczne - Canabo



Cześć od wczoraj mam opiekunki dla dziecka więc matka nadrabia na blogu :) 

Od niedługiego czasu w  Rossmann są dostępne kosmetyki firmy Canabo . 
Canabo to linia kosmetyków opracowana w oparciu o dobroczynne właściwości konopi siewnych (Cannabis sativa L.) i pielęgnacyjne działanie naturalnych strażników zdrowia i urody, uprawianych z troską o środowisko naturalne na polskich polach, organicznych, egzotycznych plantacjach czy wyszukiwanych w zielnikach i lasach. Receptury Canabo powstały w wyniku wielomiesięcznych prób i testów. Kosmetyki zostały stworzone w oparciu o najwyższej jakości substancje myjące i kondycjonujące skórę o wysokim poziomie wrażliwości na negatywne czynniki zewnętrzne (suche powietrze, smog, klimatyzacja itp.), dlatego wyeliminowano ze składów SLES, silikony, ropopochodne substancje emulgujące a zastosowane konserwanty w sposób optymalny zabezpieczają kosmetyk, tak by stosowanie ich było bezpieczne bez względu na miejsce i okoliczności.


Przetestowany przeze mnie zestaw to Canabo Ekstrakt z Konopii 
W skład zestawu jaki otrzymałam do testów wchodzi : 

1. Krem do rąk i paznokci 


94,4% składników roślinnych pochodzenia naturalnego,
18% kompleksu regeneracyjnego.
Przeznaczenie :  bardzo suchej i wrażliwej skóry. 
Intensywna regeneracja i natychmiastowe ukojenie.

Krem niemalże natychmiast koi podrażnioną skórę dłoni , dobrze je nawilża, sprawia że są gładkie i miękkie.  Jest idealny dla osób z problemami z suchością skóry ale nie tylko. Krem przeciwdziała odwodnieniu skóry.  Jeśli chodzi o paznokcie to działa trochę jak odżywka paznokcie są odżywione i zdrowo wyglądają.  Cena 9,99 zł 
_______________

2.  Balsam do ciała 


96% składników roślinnych pochodzenia naturalnego,
15% kompleksu regeneracyjnego.
Przeznaczenie : Bardzo sucha i wrażliwa skóra.
Intensywna regeneracja i odżywienie.

Balsam przenosi bardzo szybkie ukojenie skórze dodatkowo utrzymuje odpowiednie natłuszczenie przez dłuższy czas , nawilża, ujędrnia, opóźnia procesy starzenia się, wspiera odbudowę bariery hydrolipidowej skóry. Skóra po jego użyciu jest jedwabiście gładka w dotyku. Jest idealny do codziennej pielęgnacji oraz dla osób z problemami skórnymi, 
Cena : 14,99 zł 
______________

3. Szampon do włosów 


85% składników roślinnych pochodzenia naturalnego.
Zawiera kompleks łagodzący.

Szampon w szczególności nadaje się dla włosów suchych daje ultra nawilżenie. Sprawia że włosy są gładkie, miękkie, delikatne w dotyku. Wyglądają zdrowo , łatwo je rozczesać. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Koi podrażnioną skórę głowy. Jest hipoalergiczny nie wywołuje żadnych alergii. Ma ładny zapach <3  Cena 14,99 zł 
__________________

4. Emulsja do higieny intymnej 


85% składników roślinnych pochodzenia naturalnego.
Zawiera kompleks łagodzący.

Polecana przy skłonnościach do podrażnień i stanów zapalnych, do codziennej higieny. Delikatnie myje, łagodzi, przywraca naturalny balans błony śluzowej. 
Łagodzi uczucie suchości i podrażnienia, działaj ściągająco i antyoksydacyjnie.
Podczas ciąży potrzebuję odpowiednio dobranej pielęgnacji miejsc intymnych również po ciąży będę jej potrzebować ta emulsja sprawdza się w 100%  Cena 9,99 zł 

____________

Produkty firmy Canabo są dostępne w drogerii https://www.rossmann.pl/ Polecam te produkty zachęcam do przetestowania także innych serii tych kosmetyków bo na pewno sama spróbuję :) 




18 komentarzy:

  1. Uwielbiam płyny do higieny intymnej, które mogą być po prostu zwykłym mydłem. Nabijanie ludzi, ale niektórzy lubią, choć wiedzą, że to wymysł. Ale poza tym zachęcająco brzmi i dość tanio. Szkoda, że w recenzji nie ma też składu inci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich kosmetyki kuszą mnie od dawna, ale na początku chcę wykończyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo o tych kosmetykach, może niedługo kupie sobie coś do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz więcej słyszę o kosmetykach z dodatkami naturalnych ekstraktów czy olejków z konopi. Tą firmę znam ze słyszenia jak na razie i czaję się na ich balsam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marka ostatnio mnie prześladuje i już mam w planie zakup tych produktów. Czekam tylko aż wykończę zapasy, bo nie lubię jak coś się marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je wczoraj w rossmannie, kupiłam krem do rąk z tej serii. Jak na razie jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam dzisiaj w rossmannie i je oglądałam, ale ostatecznie się nie skusiłam. Najpierw muszę mieć próbki, sprawdzić czy mnie nie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już te produkty w Rossmannie i może skuszę się na krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam już gdzie te kosmetyki, ale sama jeszcze ich nie sprawdziłam - będzie trzeba nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kosmetyki przewijają się mi ostatnio w blogosferze, przyznaję, że chciałabym je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam te produkty w Rossmannie, ale szczerze mówiąc nie przyglądałam im się jakoś z bliska. Zaciekawił mnie w szczególności ten balsam do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowalam ich, z miłą chęcią sprawdzę ich skuteczność, a przede wszystkim emulsie do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze tych kosmetyków w Rossmannie, ale dzisiaj właśnie przyszła do mnie maść konopna z HempKing.

    OdpowiedzUsuń
  14. Emulsje do higieny intymnej mam w domu i mi bardzo służy. Resztę serii też mam zamiar sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te kosmetyki u wielu osób na instagramie. Podobno są świetne. Mam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa składów tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa propozycja. Zrobisz zdjęcia składów, z chęcią się z nimi zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie mogę wszystkich kosmetyków stosować. Musze się wybrać aż do mojego dermatologa niech określi co się dzieje. Jak szukasz dobrego lekarza od skóry to zobacz tutaj gdzie się warto i śmiało można zapisywać. Mają najlepszych lekarzy i duże doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...