niedziela, 15 lipca 2018

Vizir 3w1 pods




Kolejny projekt mojego męża tym razem Vizir 3w1 pods. Szczerze powiedziawszy najbardziej lubię kapsułki Vizira jeszcze nigdy nas nie zawiodły.

A teraz trochę o kapsułkach z pewnością poradzą sobie nie tylko z białymi rzeczami bo my kolorowe też w nich pierzemy. Moje ciuchy (mechanika samochodowego) są zawsze brudne (tutaj wiadomo że niektóre plamy już nie są do usunięcia) ale też śmierdzą... Kapsułki radzą sobie doskonale z zapachem!




W pudełku które otrzymałem było 15 szt kapsułek do tego 20 do rozdania innym znajomym, rodzinie itp. 

Nasze kapsułki powędrowały m.in. do babci jednej i drugiej 



Mimo wieku są dobrymi testerami! 


tutaj odświeżone zabawki mojej córki dzięki Vizirowi 3w1 pods. 

Polecam każdemu te kapsułki są zajebiste! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...