wtorek, 17 lipca 2018

ELANCYL ŻEL Z MASAŻEREM :)






A tu kolejna perełka która testuje od 3 tygodni żel wyszczuplający z masażerem w jednym.
Codziennie przy kąpieli masaż zajmuje ok 5min. Żel wlewamy w odpowiednie miejsce napisane w instrukcji do masażera i robimy ruchy takie jak w instrukcji. Wszystko jest opisane od a do z. Konsystencja lekka dość szybko się wchłania. Neutralny zapach, alergii nie powoduje. Używamy go na pośladkach oraz udach z przodu.

Efekty u mnie na udach z przodu nie zauważyłam poprawy za to skóra jest bardziej elastyczna ale na pośladkach poprawa jest czuje ją ja i widzi mój mąż :p skóra elastyczna, wyszczuplona, cellulit na pewno się zmniejszył. Dlatego polecam :) u mnie sprawdził się super 👌



1 komentarz:

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...