wtorek, 24 lipca 2018

Paleta cieni brokatowych :)






Moja ostatnia perełka , która trafiła do kosmetyczki <3 
Szukałam na internecie mocno brokatowej palety cieni ale w znośnej cenie. 
Tutaj paletka kosztuje z przesyłką na allegro.pl 40 zł.
Ja wybrałam odcienie brokatowego brązu :) 




Szczerze powiedziawszy jak na paletkę pochodzenia Chińskiego ma bardzo ładne opakowanie jak na elegancki długopis.  Samo opakowanie zrobiło na mnie miłe wrażenie. 
Cienie są bardzo brokatowe wręcz się mega błyszczą. 

Tutaj parę zdjęć po nałożeniu niestety nie jestem wybitnym fotografem oczu :) 





Na pewno z czystym sumieniem mogę powiedzieć że błyszczą się bardziej niż na zdjęciu. 
I są całkiem wydajne, do nałożenia mamy aplikator który również daję rade. 
Nie sypią się. 
Oprócz cieni mamy tutaj ładne lustereczko dzięki któremu możemy się malować wszędzie :) 
Paletka jest nieco mniejszych rozmiarów niż standardowe ale dzięki temu zmieści się w każdej torebce ;) 

Szczerze jestem mega zadowolona!!! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...