wtorek, 17 lipca 2018

VICHY MINERAL 89


Takie serum udało mi się jakiś czas temu wygrać w konkursie na  Instagramie :) 
To z pewnością jedna z moich większych wygranych. 


Zacznę od konsystencji serum jest bardziej wodnista od kremu ale za to bardzo wydajna, w miarę szybko się wchłania, i łatwo je rozprowadzić na twarzy.

Ja jednak lubię gdy moja twarz po nałożeniu substancji nawilżającej jest mięciutka jak pupa niemowlęcia tutaj takiego efektu brak niestety i to jedyny minus skóra jest matowa. Ale innym może to nie przeszkadzać. Myślę że jak za tą cenę to trzeba najpierw jakaś próbę sobie w sklepie zrobić tej konsystencji czy odpowiada, aby się nie rozczarować. 
Zapach neutralny i mnie brak alergii po nałożeniu :)

Polecam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...