niedziela, 22 lipca 2018

Nivea Micellair


Płyn do demakijażu , który uleczył mnie z alergii moich oczu. Niestety wcześniej każdy płyn micelarny powodował ich natychmiastowe łzawienie. tutaj jest zupełnie inaczej.
Płyn do demakijażu świetnie usuwa nawet najmocniejszy makijaż , no i nie pozostawia tłustej skóry! Za to duży plus nienawidziłam tego stanu po innych płynach...
Jest bardzo wydajny, ma lekki zapach tak jak już mówiłam nie powoduje alergii.

Cena jest atrakcyjna jak za takie duże opakowanie.


Polecam :)

W tym zestawie jest również płyn do mycia oczu , który również jest fajny oraz chusteczki to mój hit uwielbiam chusteczki do demakijażu z pewnością są dobrą alternatywą dla wielkich płynów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...