wtorek, 22 maja 2018

Werther's Original Soft Eclairs kampania rekomenduj.to


Werther's Original Soft Eclairs kampania https://rekomenduj.to



Tyle słodkości dostałam dzięki nowej kampanii rekomenduj.to 
Cudowny smak cukierków czekoladowo - karmelowych <3 


W śród nowości od Werther's Oryginal były 3 paczuszki cukierków które już dość długo panują na sklepowych pułkach. Moim ulubionym starym smakiem są środkowe całe karmelowe , również mojej babci i mamie te właśnie cukierki smakują najbardziej. Cukierki te rozpuszczają się w ustach a ich smak jest równie cudowny jak nowy. 


Cukierki karmelowo-czekoladowe mogą towarzyszyć np przy chwili dla siebie przy ulubionej książce.



Jak również w kąpieli 


To tylko niektóre z chwil w których wasze podniebienia mogą sięgnąć nieba. 

Cukierkami podzieliłam się już z rodziną oraz znajomymi 




Oni już spróbowali nowości od Werther's Oryginal 
_______________________

Połączenie karmelu z czekoladą jest boskie ;)
 a z mojej paczki ambasadora już mało co zostało muszę lecieć do sklepu po kolejne! 


rekomenduj.to więcej takich kampanii!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...