poniedziałek, 14 maja 2018

Ultra oczyszczające plastry na nos selfie project


                                  
Ultra oczyszczające plastry na nos selfie project  

                                    #NoBlackheads                              




Czyli plastry otwierające pory i usuwające zaskórniki . Mamy tutaj 4 sztuki w jednej paczce ,
cena promocyjna w Rossmanie to ok 5 zł . Na każdym opakowaniu plasterka jest instrukcja obsługi. Nałożenie i ściągnięcie bardzo proste i bezbolesne. Plastry nie powodują alergii. 




Kupiłam sprawdziłam i ? Powiem tak plastry takie jak ich cena . Coś tam trochę zaskórników usunęły ale nie zbyt dużo myślę że jak ktoś ma bardzo mało to te plastry są właśnie dla niego.  U Mnie się nie sprawdziły daję 5/10 ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...