sobota, 19 maja 2018

Delia Cosmetics Baza pod makijaż.

Baza pod makijaż z firmy Delia Cosmetics 



Ostatnio strasznie spodobała mi się na jednej z internetowych reklam baza pod makijaż Delia Cosmetics, więc musiałam ją sobie kupić :) 
Baza kosztuje 19.90 zł można ją kupić w poszczególnych miastach np w Poznaniu ja kupiłam w Galerii Katowickiej w jednej z drogerii. 


Baza ma za zadanie maskowanie niedoskonałości  i owszem maskuje wiadomo że jakieś strupki to nie ale pęknięte naczynka czy małe pryszcze tak - twarz ma jednolity kolor po zastosowaniu w parze z fluidem matującym na przykład. 
Konsystencja bazy jest lekka jak krem, łatwo się ją rozsmarowuje i szybko się wchłania, ma przyjemny lekki zapach. Baza jest również bardzo wydajna. Jestem ciekawa innych baz z tej firmy pewnie w krótce je również kupię :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...