wtorek, 20 lutego 2018

TESTOWANIE Z BLOGOSFERĄ CANPOL BABIES



Ostatnio udało mi się dostać do testowania sterylizatora z dwoma buteleczkami dzięki blogosferze Canpol babies . Jest to moja pierwsza współpraca z tą firmą i mam nadzieję że nie ostatnia:) 

Sterylizator parowy bardzo przydatna rzecz osobiście nie posiadałam ani jednego dlatego bardzo mi się przydał nie musiałam gotować wody w garnku i wyparzać buteleczek. Sterylizator Canpol babies jest bardzo prosty w obsłudze . Na początku wyciągamy wszystkie części składamy jak w instrukcji i wyparzamy same urządzenie.  Instrukcja jest bardzo pomocna mówi nam od a do z co mamy robić .
Później możemy już działać i wyparzać butelki , akcesoria, smoczki w sumie to wszystko co chcemy ;) a na to wszystko wystarczy tylko 100 ml wody! Cały czas się dziwię jak to starcza :) Po skończonej pracy urządzenie samo sygnalizuje koniec wyparzania trwa to jakieś 15 min przy całym pełnym urządzeniu i gasi się dioda zapalona na czerwono jak na obrazku, trzeba odczekać parę minut aż się ostudzi absolutnie nie otwieramy od razu urządzenia grozi poparzeniem! 



Jest to urządzenie ułatwiające życie każdej matce :) polecam ogromnie! 
________________________

Butelki które miałam okazję przetestować to 120 ml smoczek 0m+ i 240 ml smoczek 3m + 
 240 ml smoczek 3m+ wspaniale sprawdza się obecnie przy 7 miesięcznym dziecku do mleczka jak i mleka połączonego z małą ilością kaszki . Oliwka bardzo ładnie piła. Smoczek się nie zasysa do środka. Za niedługo będziemy już przechodzić na smoczek 6m+ .
+

120 ml ze smoczkiem 0m+ u nas sprawdziło się przy herbatce, soczku i innych napojach dodatkowych. Ze względu na wiek smoczek nie nadaje się już do mleka. Gdyby Oliwia była młodsza na pewno piła by z tego smoczka mleko.  Teraz pije herbatę najczęściej dzięki lekkiemu przepływowi nie zakrztusi się nią. Butelka o tej pojemności jednak i tak nie nadaje się teraz do mleka ponieważ dziecko zjada już większe porcje :) myślę że ta buteleczka jeśli chodzi o mleko dobra jest gdzieś do 3 - 4 miesiąca. 


Butelki są również bardzo poręczne dzięki czemu dziecku łatwiej jest się uczyć jej trzymania w rączkach. 
Bardzo fajna jest duża dostępność różnych rozmiarów smoczków w zależności od wieku dziecka oraz przeznaczenia :) 


Polecam te butelki :) Jak i firmę CANPOL BABIES! 




1 komentarz:

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...