wtorek, 13 lutego 2018

Parę fajnych kosmetyków :)



Moje ulubione wypróbowane w tym roku kosmetyki!


1. Kremy myjące z LPM nawilżają i przede wszystkim pachną cudownie i  jeszcze bardzo długo na skórze po umyciu zdarzyło mi się to pierwszy raz! Uwielbiam je! 
Algi morskie & biała glinka - odświeża, relaksuje czuje się jak na plaży. 
Masło Shea & Akacja - Ten zapach kojarzy mi się z wizytą w spa i leżakowaniem w jacuzzi! 
Musicie same wypróbować! 

2. Jantar mgiełka do włosów zniszczonych uwielbiam całą tę linię włosy są odnowione, zrelaksowane, nawilżone, gładkie w dotyku no i oczywiście pachną super! 

3. Wella Flex spray do stylizacji na ciepło dostałam do przetestowania z Wizaz.pl (oprócz tego jest jeszcze lakier i pianka ale dostała je moja mama) extra strong "4" .Moje włosy są gęste, grube i anty stylizacyjne :P Spryskałam je tym sprayem i loki na sobotnią imprezę były jak znalazł utrzymywały sie jeszcze na drugi dzień... aczkolwiek musiałam dużo go zużyć więc kobiety z długimi twardym i włosami nie nacieszą się długo tym opakowaniem! 

4. Yves Rocher  tutaj postanowiłam zrobić wyjątek i wkleić szampon który jest ze mną już naprawdę długo od paru lat. Szampon jest z wyciągiem z owsa dzięki czemu powoduje że włosy stają się miękkie , odżywione, nawilżone i ładnie pachną . Kosztuje ok 14 zł . Polecam! 

5. Efektima peeling kokosowy Pojędrnia - bardzo lubię zapach kokosu w kosmetykach do pielęgnacji ciała . Ten peeling bardzo ładnie pachnie i złuszcza skórę, dodatkowo ujędrnia i oczyszcza. 

6. Avon naturals skin care uniwersalny krem do wszystkiego idealnie spełnił rolę nawilżającą usta w górach na mrozie. Ja mam miodowy :) 

7. Yves Rocher krem nawilżający do suchych stóp - z ekstraktu z lawendy bardzo mocno nawilża spierzchnięte stopy po tygodniu stosowania nie było już pęknięć skóry. 

8. Nivea Urban Skin Detoks - Zarówno mi i mojej mamie spodobał się ten produkt - żel, maska i peeling to ostatnio hit na pułkach w sklepach ja jednak wybieram Nivee. Nie powoduje alergii ani u mnie ani u mamy co do innych produktów tego typu niestety miałam czerwone plamy na twarzy.  Dla mnie super :) 

9.Essence, Soft Touch Mousse Make-up - fluid w musie pewnie gdyby nie akcja testująca nigdy bym się o nim nie dowiedziała . Jest lekki jak piórko w ogóle nie czuć go na twarzy dla mnie bardzo fajny i nie drogi. 

10. Maseczka Eveline HYDRA DETOX - Absolutny hit! skóra jest gładka , nawilżona, oczyszczona, ukojona, odświeżona i pierwszy raz po maseczce nie muszę nakładać kremu nawilżającego . Łatwo się nakłada szybko schnie. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...