wtorek, 5 marca 2019

Tonik matujący do cery tłustej od Coslys



Tonik od Coslys działa na cerę regulująco i matująco. Jest idealny na zakończenie procesu usuwania nieczystości z twarzy i aby zregenerować skórę. Dzięki zawartości pięciu roślinnych składników aktywnych zmniejsza widoczność porów oraz działa oczyszczająco.
Jest produktem wegańskim.
Idealnie zmywa makijaż, pachnie trochę jak lekarstwo ale zapach nie jest mocny więc da się przeżyć :) Dodatkowo wyrównuje koloryt cery. Działa kojąco i ściągająco. 
Wśród składników toniku znajdziemy m. in. wrzos, dymnice, bluszcz, szałwie, mirrę.
Tonik jest też bardzo wydajny można go kupić w wybranych Drogeriach Natura oraz na stronie www.matique.pl 

8 komentarzy:

  1. Moja cera ma wielką tendencję do świecenia i ciężko znaleźć mi kosmetyk, który sobie z nią poradzi. Bardzo chętnie go wypróbuję bo podoba mi się ten skład! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam :) Wydaje się naprawdę fajny ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, nie miałam nic z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam cerę mieszaną i matujące produkty średnio się u mnie sprawdzają a szczególnie zimą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie czegoś takiego potrzebowałam! Mam nadzieję, że pomoże na moją tłustą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie mam cery tłustej ale wygląda bardzo fajnie. Zachęca do zakupu. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno w mojej kosmetyczce nie było toniku. Jakoś o tym kosmetyku nigdy nie pamiętam. Ostatnio odkryłam idealną dla mnie linie kosmetyków BIOLove, które dostępne są na kontigo. Zakochałam się w nich na zabój :)

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...