czwartek, 14 marca 2019

Olejek do włosów od Sattva ayurveda



Sattva Ziołowy rewitalizujący olejek na porost włosów.
Olejek :
⭐wzmacnia cebulki włosów
⭐odbudowuje strukturę włosów
⭐intensywnie nawilża skórę głowy
⭐zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu
⭐wizualnie zwiększa objętość włosów 
Testowany na dwóch rodzajach włosów moich długich i grubych oraz mojej cioci krótkich, cienkich i kręconych.
U cioci po około godzinnym trzymaniu olejku na głowie po uprzednim wmasowaniu, oczywiście później trzeba dobrze umyć głowę najlepiej dwa razy włosy po wysuszeniu stały sie bardziej puszyste, było ich optycznie więcej, skóra głowy została nawilżona, włosy są miękkie, nawilżone.
U mnie na długich i grubych włosach efekty również widać włosy są nawilżone, wyglądają zdrowiej, również mają większą objętość, są miękkie, łatwiej się je rozczesuje, skóra głowy jest również intensywnie nawilżona.
Polecam :) 💕
www.sattva.pl

1 komentarz:

  1. bardzo pomocna opinia zapraszam do obserwowania i odwiedzin mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...