niedziela, 24 marca 2019

Natur Planet kosmetyki 100% naturalne



Cześć witam was w ten piękny dzień jak dobrze mieć wolną niedzielę. Niestety od rana sprzątam bo w soboty non stop pracuje... 

Dziś trochę naturplanet :) 

⭐Naturalne mydło marokańskie - przeznaczone do skóry trądzikowej, tłustej, zanieczyszczonej. Można stosować na skórę głowy przy problemach z łupieżem, łojotokiem, nadmiernym przetłuszczaniem się włosów.
Mydło ma dość dziwna konsystencje coś jak smar do roweru. Nie jest to typowe mydełko.
Zapach ma neutralny.
Mydełko Marokańskie polecam osobą które mają jaki kol wiek trądzik doskonale radzi sobie z wypryskami, dogłębnie czyści skórę a to najważniejsze przy takich problemach. Dzięki niemu moja skóra ma lepszy stan jeśli chodzi o pryszcze jest ich dużo mniej. :)


⭐ Olej Arganowy - można stosować jako silne serum przeciwzmarszczkowe i odmładzające. Olejek poprawia elastyczność skóry, wspomaga odnowę skóry, nawilża bardzo mocno skórę.
Profilaktyka przy rozstępach i cellulicie można zastosować przy masażach:)
Oraz najważniejsze jako regeneracja włosów ❤️olejek tak jak każdy inny najlepiej wetrzeć we włosy i pozostawić na parę godzin. Później dokładnie umyć, czynność musimy powtarzać a wtedy nasze włosy będą nawilżone, gładkie, błyszczące, dokładnie takie jak po wyjściu od fryzjera ♥️
Natur Planet ma w swojej ofercie jeszcze bardzo dużo różnych produktów zapraszam na ich stronę https://naturplanet.pl/  kosmetyki nie są drogie na każdą kieszeń 💕

4 komentarze:

  1. Ja za olejem arganowym niestety nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię olejku arganowego ;/ Okulary świetne :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko idealne dla mnie. Olejek arganowy używałam ale nie widziałam zmian. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek stosowałam na rzęsy ����

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...