środa, 30 września 2020

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zabawek mamy mnóstwo ale ostatnio w nasze ręce wpadło pudełko klocków PLUS PLUS . 


Są to klocki które budują wyobraźnie mojej córki, możemy z nich stworzyć dosłownie wszystko co chcemy. Klocki łatwo połączyć pionowo bądź poziomo . Nasz zestaw posiada 15 Big klocków oczywiście możemy kupić większy zestaw , a klocki są koloru przeznaczonego dla dziewczynek. Również dla chłopców są zestawy. Ten zestaw jest idealny na urlopie nie zajmuje dużo miejsca a i tak wyobraźnia nas poniesie nie wiadomo gdzie. 



A może domek albo serduszko dla mamy ? :) Jeśli jesteście ciekawi co wasze dzieci stworzyły by z tych klocków koniecznie  musicie je mieć :) 





8 komentarzy:

  1. Wszelkie zabawki, przedmioty edukacyjne, a zwłaszcza klocki fantastycznie podkręcają wyobraźnię dzieciaków, kształtują umiejętności kreatywnego myślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają. Jako dziecko uwielbiałam klocki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te klocki, jeszcze takich nie widziałam, sama bym cos poukładała :) ładne to serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będąc młodsza uwielbiałam bawić się takimi puzzlami, u mnie to była zabawa na długie godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne klocki. Są bardzo uniwersalne i ponad pokoleniowe. Nie wychodzą z mody.

    OdpowiedzUsuń
  6. My znamy klocki Plus Plus Mini,ale te większe też chyba sobie kupimy. Są świetne i bardzo rozwijają kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I’m typically to blogging and i actually respect your content. The article has actually peaks my interest. I am going to bookmark your web site and maintain checking for new information.서귀포피쉬아로마
    피쉬아로마
    광주피쉬아로마
    대전피쉬아로마
    대구피쉬아로마
    부산피쉬아로마
    울산피쉬아로마

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post. Articles that have meaningful and insightful comments are more enjoyable, at least to me. It’s interesting to read what other people thought and how it relates to them or their clients, as their perspective could possibly help you in the future.통영피쉬아로마
    거제피쉬아로마
    김천피쉬아로마
    문경피쉬아로마
    상주피쉬아로마
    안동피쉬아로마
    영천피쉬아로마
    영주피쉬아로마

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...