poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Kolacja z Prezent Marzeń

Cześć kochani moje dzieci zabierają mi coraz więcej czasu i nawet jakbym chciała tutaj bywać częściej to niestety nie mam jak . 
Co do czasu z dziećmi dzięki współpracy z https://prezentmarzen.com/ mogłam się wyrwać z mężem na kolację do Restauracji Mollini w Poznaniu. Jest to włoska restauracja w centrum jednak na uboczu w której jest cisza i spokój. Można porozmawiać , zjeść , napić się miło spędzić czas.  Na zdjęciu widzicie polędwice wołową , która jest przepyszna!  Stała się moim ulubionym daniem. 


 Mój Voucher był na kwotę 250 zł jednak możecie wybrać np za 150 , 100 Prezent marzeń ma bardzo duży wybór restauracji w swojej ofercie. Jest to idealny prezent dla pary która ma dzieci i może na chwilę odetchnąć , spędzić czas we dwoje. Również polecam go np jako prezent na rocznicę ślubu dla rodziców, dziadków, siostry, kuzynki itp. Myślę że taki prezent spodoba się każdemu. A znajdziecie go w zakładce " Dla dwojga" https://prezentmarzen.com/prezenty-dla-dwojga/ 


  Również dla dwojga możecie wybrać inny prezent np wizytę w spa, na strzelnicy, pobyt w hotelu, jazda gokartem, loty paralotnią. Ja często korzystam z tego typu prezentów można troszkę zaszaleć ale jeśli ktoś nie lubi adrenaliny zawsze możemy wysłać go na masaż . Prezent Marzeń jest po prostu prezentem marzeń każdego z nas dlatego zapraszam Was tam serdecznie :) https://prezentmarzen.com/


12 komentarzy:

  1. Wspaniale! Uwielbiam chodzić do restauracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszności! Popieram takie pomysły na prezent 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele razy korzystałam z prezentu marzeń, szwagrowi kupiłam lot paralotnią, polecam, niezapomniane wrażenia. bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny i oryginalny pomysł, a w dodatku możemy pokazać drugiej osobie, że naprawdę dobrze ja znamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł na taki właśnie prezent, kiedy obdarowany sam może decydować, jaka jego postać najlepiej mu w danym momencie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się voucher do restauracji. My jutro będziemy korzystać z takiego w Toruniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się pomysł na prezent w formie vouchera do restauracji. Ja bardzo lubię spędzać wszelkie rocznice czy też urodziny na wypadzie na dobre jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, ze taki prezent w postaci vouchera do restauracji to naprawde świetny pomysł. Moja przyjaciolka niedługo ma urodziny, wiec wiem co jej podaruję, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, ale z tego co wiem, tam można wybrać nie tylko restauracje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdemu od czasu do czasu dobrze daje takie oderwanie się chociaż na chwilę od codzienności 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę. Wszystko wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...