czwartek, 23 lipca 2020

Lustro od Edinos niezbędnik każdej kobiety :)



Hej pewnie każdy z was ma w domu lustro, chociażby w łazience bądź w szafie na drzwiach.
Jednak bardzo praktycznym małym mebelkiem jest stojące lustro od Edinos. Możemy je postawić tam gdzie nam pasuje i zmieniać jego miejsce tyle razy ile nam się podoba. Zdjęcie w salonie, łazience, garderobie, holu zrób je gdzie chcesz. Lustro jest koloru białego idealnie pasuje do każdego rodzaju wnętrz.
Nie zajmuje dużo miejsca , więc zmieści się w każdym zakamarku naszego domu, dodatkowo jest składane więc możemy je łatwo schować. Ja jestem w nim zakochana !


Zapraszam na stronę gdzie znajdziecie więcej pięknych mebli i nie tylko ;)
www.edinos.pl
A te cudowne lustro znajdziecie https://www.edinos.pl/lustra
Dodatkowo mam dla was kod rabatowy o wartości 50 zł : edinos50 dla pierwszych 20 osób



11 komentarzy:

  1. Przyznam, że w moim domu brakuje mi właśnie takiego lusta. Muszę zerknąć w ofertę i może sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dużo lustro. Na plus jest to, że samo stoi. Cenna też jest atrakcyjna.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne jest takie duże lustro. Ja muszę przeglądać się w takim w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne jest takie duże lustro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne jest takie wolno stojące lustro, bo można go ustawić w aktualnie potrzebnym miejscu. Ja obecnie mam w drzwiach szafy w sypialni i drugie wiszące w przedpokoju, ale takie stojące też by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to z białą ramą 👌

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podobały mi się takie wolnostojące lustra, jak będę miała większe mieszkanie to zapewne sobie kupie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długie lustro- to jest to! Wtedy widać całą sylwetkę :) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Always look forward for such nice post & finally I got you. Really very impressive post & glad to read this.
    Architects in Indore
    Civil Contractors in Indore
    i heard about this blog & get actually whatever i was finding. Nice post love to read this blog

    Approved Auditor in DAFZA
    Approved Auditor in RAKEZ
    Approved Auditor in JAFZA
    Approved Auditor in DMCC

    Good luck & keep writing such awesome content.

    Virgin Linseed Oil BP
    flaxseed oil
    cms ed



    ------------------------------------------------------------------------------

    I always search such wonderful blog and after so many efforts finally I got you. Keep writing the same
    Pharmacy home delivery in UAE
    Pharmacy near Business Bay

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...