wtorek, 19 marca 2019

CATZY HEALING HERBAL SZAMPON PRZECIW ŁUPIEŻOWI



Healing Shampoo Herbal jest przeznaczony do stosowania w przypadku łupieżu i włosów silnie przetłuszczających się. Posiada właściwości oczyszczające, eliminuje łupież. 
Nadaje włosom miękkość i połysk. Obok pirytionianu cynku 1%, substancji o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybicznym, wzbogacony jest w ekstrakty z brzozy, rozmarynu, rumianku i pokrzywy, substancji o działaniu przeciwłojotokowym i przeciwłupieżowym. Dzięki zastosowaniu kompleksu ziołowego intensywnie wspomaga kurację przeciwłupieżową i pomaga utrzymać prawidłową równowagę biologiczną skóry.


Skuteczna kuracja przeciwłupieżowa zawarta w ziołowym szamponie.
Bardzo się cieszę że miałam możliwość testowania tego szamponu. Ostatnio miałam problem z przetłuszczaniem się włosów i gdzie nie gdzie był również łupież. Szampon zniwelował przetłuszczaniem się oraz łupież. Dodatkowo wzmocnił moje końcówki oraz całą strukturę włosów.

Kosmetyku używała również moja babcia u której łupież to standard babcia po pierwszym zastosowaniu już widziała wielką różnicę i była zachwycona. 
U niej również włosy wyglądają dużo zdrowiej niż wcześniej. 

Szampon jest wydajny, na lekki ziołowy zapach.
Po nałożeniu szamponu producent radzi odczekać parę minut zanim go spłuczemy.


Dla mnie super polecam osobą z problemami takimi jak łupież oraz przetłuszczanie się włosów.










5 komentarzy:

  1. Na szczęście ja nie mam problemów z łupieżem ale innych taki szampon może naprawdę pomóc. Super że dodajesz takie pomocne posty!🙂 Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na chwilę obecną nie mam problemów z łupieżem :) Ostatnie te szampony są bardzo popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znamy tej firmy, ale produkt zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu rowniez pojawil sie test tych szamponow, sprawdzaja sie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post, mimo że nie znam tej firmy to chętnie o niej poczytam więcej :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...