czwartek, 28 lutego 2019

Produkty od Oceanicpharmaceutic

Żele silikonowe od firmy Oceanicpharmaceutic to środki na blizny oraz rozstępy. Niestety po cesarskim cięciu została mi blizna, blizna jak blizna moja cały czas była czerwona i gruba ogólnie nie zbyt ładna. Żel Blizny stosowałam parę tygodni raz dziennie i widzę poprawę. Moja blizna zmieniła kolor na bladszy, jest bardziej elastyczna, nie jest już taka gruba, uczucie napięcia pożegnałam mam nadzieję na zawsze. 
Skóra wokół blizny jest bardziej nawilżona. Wydaje mi się również że się zmniejszyła :)
Żel blizny duo jest dobry na świeże blizny ja stosowałam go również na rozstępy aby m.in. zmieniły kolor na taki naturalny. Wiadomo że rozstępów nie usunie ale dzięki temu żelowi stały się ledwo widoczne.
Aplikacja obydwu produktów jest bardzo prosta, żele są dość wydajne.
Dla super 👌 bardzo się cieszę że trafiły w moje ręce. Te produkty możecie kupić na stronie http://www.oceanicpharmaceutic.pl/ .

___________________________________________


Krem od Oceanicpharmaceutic D-vit boost D to krem którego unikatowa formuła preparatu zapewnia ochronę skóry przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi odbudowuje i długotrwale nawilża skórę.
Krem łagodzi podrażnienia, regeneruje oraz chroni skórę. 
Regularne stosowanie wyrobu medycznego D–vit boost chroni skórę i zapobiega niekorzystnym zmianom w jej strukturze. 
Konsystencja – jedwabisty, szybko wchłaniający się krem z przyjemną, delikatną kompozycją zapachów.
Polecam osobą, które z pewnych przyczyn mają problemy ze skórą twarzy. Ten krem sobie poradzi z suchością jak należy. Dobry przy radioterapii twarzy :)


2 komentarze:

  1. ten produkt jest mi nieznany i póki co tak raczej pozostanie, gdyż mam mnóstwo maizdeł do twarzy:) wieki je będę zużywać xd obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest się dowiedzieć o tego typu produktach. Niedługo sama będę potrzebować takiego kremu ;)
    Piszę bloga o leczeniu otyłości i o tym co później m.in. ujędrnianie skóry, operacje plastyczne.
    Zapraszam do mnie:
    https://chudezycie.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...