poniedziałek, 15 lipca 2019

Żel Micelarny do Demakijażu od Biotaniqe


Wspomnę najpierw że produkty od firmy @biotaniqe są opracowane na bazie wody pro.aQua z technologią probiotyczną która w inteligentny sposób wspiera naturalną mikroflorę skóry poprzez pobudzenie rozwoju pożytecznych mikroorganizmów. Pro.aQua trwałe łagodzi i wycisza skórę twarzy.

Płyn micelarny jest z linii Marco cleansing, która ma na celu szybkie oczyszczenie twarzy nawet z bardzo mocnego makijażu. Mycie twarzy tym żelem to prawdziwa przyjemność. 


Żel Micelarny do Demakijażu to lekka, beztłuszczowa formuła z technologią oczyszczających makromiceli, która w jednym prostym geście usuwa nawet mocny makijaż i ślady zanieczyszczeń. Odświeża i resetuje skórę. Specjalnie dobrane, delikatne substancje myjące zapewniają jej idealny komfort i ukojenie. Wzbogacony o Botaniczny Wyciąg z Hibiskusa, który łagodzi podrażnienia naskórka, wycisza skórę uwrażliwioną i nadreaktywną.

Myślę że najbardziej wymagający klienci będą zadowoleni. Odświeżenie, reset skóry czego chcieć więcej. To idealny żel do mycia skóry! Bardzo go polubiłam od pierwszego użycia ❤️Dodam jeszcze że nie musimy go spłukiwać wystarczy nałożyć trochę na wacik.

Możecie go kupić w Rossmann 






4 komentarze:

  1. Nie znam tego płynu, a właśnie mój aktualny się skończył. Może na niego się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałam produkty zaprezentowanej marki, bardzo dobra jakość i skomponowana formuła! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego kosmetyku, ale zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...