niedziela, 28 lipca 2019

Szampony w kostce


Hej jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę z szamponami w kostce od Naturologia . Byłam bardzo ciekawa ich działania bo nigdy wcześniej nie używałam takich. Trochę o nich samych ;)
Naturalny szampon w kostce MALINA do włosów suchych i wymagających.
Szampon w kostce MALINA dokładnie oczyszcza nasze włosy, pozostawiając je miękkie i łatwiejsze w rozczesywaniu.
Sodium Cocoyl Isethionate wytwarzany jest z oleju kokosowego i zapewnia naszym włosom dokładne oczyszczenie. Jest bardzo delikatny i zapewnia nam doskonałą pianę. Masło kakaowe nawilża włosy, wygładza i nadaje im połysk. BTMS to środek do pielęgnacji włosów. Zawiera kationowy surfaktant Behentrimonium Methosulfate, który otrzymywany jest z oleju rzepakowego. Olej z awokado i jojoba są przede wszystkim bogactwem witamin, które przyczyniają się do poprawy kondycji, regeneracji i nawilżenia włosów. Alginat to ekstrakt z alg brunatnych, pozyskiwany ze ścian komórki algowej. D-panthenol sprawi, że włosy będą gładsze, nabiorą połysku i zdrowego wyglądu.
_____________________________________________
 Naturalny szampon oczyszczający SKRZYP  w kostce do wszystkich typów włosów. 
Szampon w kostce delikatnie myje nasze włosy, a dzięki naturalnym dodatkom są one odżywione i nawilżone. Kostka do mycia włosów zawiera masło shea wykazuje ogromne działanie pielęgnacyjne, nawilżające i odżywcze. Macerat ze Skrzypu Polnego ma zbawienny wpływ na nasze włosy, dzięki wysokiej zawartości krzemu i innych cennych składników. Glinka Rassal to naturalny surowiec, bogaty w związki o wysokiej absorpcji zanieczyszczeń. Wygładza, regeneruje i odżywia skórę. Szampon wzbogacony jest o spirulinę, inulinę, naturalne ojeje i olejki eteryczne. Ma delikatnie ziołowy zapach. Dzięki bardzo łagodnemu, wytwarzanemu z oleju kokosowego surfaktancie SCI, szampon obwicie się pieni i dokładnie oczyszcza włosy. 


To tyle informacji na ich temat ogólnie pierwsze wrażenie robią dobre są małe fajne w podróż przede wszystkim . Zapach ładny świeży. Niestety później jest gorzej kostkę ciężko rozprowadzić na długich gęstych włosach.. U mnie to trwało długo za długo ponieważ często myje szybko włosy i nie mam tyle czasu ile [potrzeba na użycie tego szamponu. Szampon słabo się pieni ... tutaj Was pocieszę moja babcia ma cienkie włosy u niej się sprawdził bo nie potrzebuje już zbyt dużo od szamponu... Moje włosy są suche z natury od kiedy zmieniłam kolor na blond ,niestety po użyciu szamponów czułam na głowie jeszcze większe siano.
 Nie chcę Was zrażać ale każdy z nas ma inne włosy dlatego każdy powinien wypróbować ich sam. Moje ostatnio dużo przeszły i potrzebują bardzo intensywnej pielęgnacji. Szampony w kostce nie nawilżyły moich włosów. Jedyny plus za zapach i umytą skórę głowy jednak czy za tę cenę warto ryzykować ? ;) 
szampony znajdziecie na stronie Naturologia : 

1 komentarz:

  1. Akurat te szampony w kostce mnie nie kusi, ale w planach mam wypróbować słynny szampon w kostce Cztery Szpaki albo Tinkura :)

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...