poniedziałek, 8 kwietnia 2019

EcoClean Płyn do Prania, Cytrusowa Swieżość


Cytrusowy płyn do prani tkanin białych oraz kolorowych to perełka od firmy Ecoclean.polska, która miałam ostatnio przyjemność testować .

Jak tylko trafił w moje ręce pranie się nie kończyło. Mąż się ucieszył swoją drogą :) Bo wyprałam wszystko co tylko się dało :D 
Płyn jest 100% z naturalnych składników. Dzięki wykorzystaniu naturalnych i organicznych składników płyn jest przyjazny dla środowiska naturalnego oraz bezpieczny dla domowników.
Zawiera wodę kwiatowa oraz naturalne olejki eteryczne z cytryny.  
Płyn pachnący cytrusową świeżością jest odpowiedni do wszystkich kolorowych i białych tkanin z bawełny, lnu, konopi i różnych mieszanek.
Płynem możemy bez problemu prac ubranka niemowlęce.




Płyn jest bardzo wydajny po połowie nakrętki cały bęben prania 6 kg został wyprany. 
W płynie prałam zarówno ubrania białe jak i kolorowe. Kolory nie zostały zniszczone wręcz bym powiedziała odświeżone . Odpowiedni do prania w temperaturach 30-95C. Do tego ten cytrusowy zapach boski! W całym domu pachniało cytrusami - i to całkiem długo :)


9 komentarzy:

  1. Muszę go wypróbować, bo uwielbiam zapach cytrusów! Dziękuję za rekomendację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się zastanawiam nad przejściem do całkowicie Eko sprzątania. A jak z trwałością tego zapachu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo.. pierwsze słyszymy o tej marce i o tym płynie! Chyba się skusimy na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawą tego zapachu. Pierwszy raz spotykam się z tym płynem jak i marka. Ale na pierwszy ezut oka wygląda zachęcająco. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować, bo uwielbiam zapach cytrusów!
    choć używam kapsułek. mała ta czcionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam czcionkę n większa i ciągle jest taka ;/ ;/

      Usuń
  6. Lubię takie intensywne zapachy więc na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy są jakieś inne zapachy z tej serii? Bo nie przepadam za tym, jeśli moje pranie pachnie cytrusami, a skoro polecasz, to ja chętnie skorzystałabym właśnie z tego innego zapachu. Na co dzień używam różnych płynów, a w planach też od razu mam zamówienie nowej pralki. Na razie będzie to pralka wirnikowa i ja swoją upatrzyłam sobie na stronie https://www.oleole.pl/pralki-wirnikowe-i-wirowki.bhtml Myślę, że będę zadowolona, bo to nie moje pierwsze zakupy u nich.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...