piątek, 26 kwietnia 2019

Constance carroll cosmetics



Kosmetyki od Constancecarrollcosmetics podbiły moje serce ❤️ Matowa szminka w płynie, doskonałe sprawdza się w każdej sytuacji. Aplikacja jest łatwa, szminka szybko schnie, ładnie wygląda na ustach, kolor można łatwo dobrać i jest ich dużo. Jedyny minus to niestety troszkę skleja usta.. Oprócz tego jest wspaniała :) Eyeliner jest trwały, ma jednolity kolor, aplikacja jest prosta, szybko schnie. Dzięki niemu mój makijaż stał się dużo szybszy i łatwiejszy :) Cienie Metalix to jedne z moich ulubionych ich kolor jest intensywny, te trio pasuje do siebie idealnie, pigment jest dobry. Cienie łatwo nałożyć, nie kruszą się i są bardzo trwałe.


Błyszczyk do ust niezbędnik każdej torebki i kosmetyczki. Błyszczyk na ustach wychodzi dużo jaśniej i ma lekki błyszczący kolor. Błyszczyk utrzymuje się dość długo ja ustach dzięki czemu nie musimy ciągłe biegać do toalety np na imprezie i poprawiać ust 💋 dodatkowo ma przyjemny zapach nie przeszkadzający w codziennym użytkowaniu. Na stronie producenta znajdziecie szeroką gamę kolorów myślę że każda kobieta dobierze do siebie odpowiedni kolor.


Dwie cudowne mascary z pewnością spodobają się każdej z Was. Która z nas nie marzy o pięknym kuszącym spojrzeniu dzięki tym mascarą twoje rzęsy będą gęste, długie i podkręcone (nie trzeba zakładać sztucznych). Tusze dają nieziemski efekt mówię tak bo sama mam krótkie i mało gęste rzęsy. Zakochałam się w nich od pierwszego użycia. W dodatku są bardzo tanie 🙂


Na koniec podkład oraz korektor. Podkłady mam dwa jeden NATURAL BEIGE drugi SAND jednak mi odpowiada tylko ten pierwszy. Podkład bardzo dobrze maskuje niedoskonałości przy okazji daje matowe wykończenie. Dodatkowo do duetu korektor który dobrze się rozprowadza i ładnie kamufluje. Podkład łatwo zaaplikować, nie pozostawia efektu maski, daje jednolity kolor, nie powoduje alergii. Cena na. Każda kieszeń 🙂



3 komentarze:

  1. ciekawi mnie bardzo maskara czy by się sprawdziła u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiły mnie te kosmetyki,a powiem szczerze że nie miałam jeszcze z nimi do czynienia.Koniecznie muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...