sobota, 22 września 2018

Make up


Trochę moich nowości z Niemiec w Polsce tego nie ma a przynajmniej nie widziałam. Fluid z Maybelline jest naprawdę świetny ma fajny aplikator dzięki któremu super się go nakłada nie rozlewając po drodze . Ja mam kolor naturalny który mi odpowiada w 100% w kosmetyczce mam również karmelowy który również jest niezły. Fluid jest wydajny, ma całkiem mocne krycie, matujący, nie pozostawia efektu maski, skóra pod nim oddycha, nie jest ciężki. 

________________________________________________________________________________

Do tego korektor z firmy Acura 

Również go w Polsce nie widziałam ale polecam super maskuje niedoskonałości jest idealny pod każdy fluid. Wydajny , aplikacja jest bardzo prosta , wygląda naturalnie . 

_____________________________________________________________________________




Te Cienie wygrałam również w konkursie u pewnej sympatycznej Pani :)  Dostała je moja mama ponieważ są małe i w sam raz do jej torebki i codziennego użytku. Odcienie brązu to nasze ulubione. Mamy niebieskie oczy i takie kolory najlepiej nam pasują.  Cienie są trwałe, nie sypią się, wydajne. 

________________________________________________

Jak już mówimy o twarzy to nie można zapomnieć o zmywaniu make up dzięki Wizaż.pl miałam możliwość przetestowania płynu micelarnego , który mnie pozytywnie zaskoczył. 


Usuwa makijaż bez problemu, przy okazji oczyszcza całą skórę z wszelkich czynników zewnętrznych np brudu zatykającego pory. Koi jeśli masz wrażliwą cerę to ten płyn jest dla ciebie. U mnie często po takich płynach występowała alergia na oczach były łzy szczypanie .. sama nie wiem od czego ale wydaje mi się że ostatnio skład tych płynów pozmieniali bo żaden już tego nie powoduje... Na prawdę polecam !!! :)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...