czwartek, 1 marca 2018

Create Your Style Shinybox


Create Your Style pudełko które udało mi się dostać dzięki Shinybox przy zakupie podstawowego w ramach subskrypcji dostałam kod na zniżkę za te mega pudełeczko dałam 20 zł . Jest to jedno z najlepszych pudełek z Shinybox. Dużo lepsze niż podstawa są tu produkty nowe a zarazem już znane.

Farba do włosów - kolorów było parę mi się trafił Toffi dla mnie spoko i tak miałam końcówki zafarbować na taki kolor :)

Lakier do włosów - każdy wie że to się zawsze przyda kobiecie !

Szampon - znana każdemu Schauma o zapachu kokosa odświeża niesamowicie

Odżywka - Gliss Kur ma parę odżywek ta ładnie pachnie ( bardzo lubię miły zapach odżywki - nikt by nie chciał żeby mu włosy śmierdziały :)  nawilża, wygładza :)

Farba w sprayu na chwilę  - Czerwony dobry dla dzieci tych już większych na np dyskotekę w szkole ;)  Acz kol wiek też ją wypróbuję:)

I Suchy szampon tego jeszcze nie próbowałam bo nie było okazji :)

Dla mnie zawartość jest warta nawet i 50 zł jak za zwykłe pudełko. Dziękuję za nie!


2 komentarze:

  1. mam ten box :D Fajny jest :D i mam tę samą farbę :( niestety nie użyje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam na końcówki ale zamiast toffi wyszedł ciemny... strasznie śmierdzi przy rozrabianiu... nie mogłam oddychać :P

      Usuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...