środa, 21 sierpnia 2019

Dexoftyal MD ukojenie twoich oczu :)


Dexoftyal MD 15ml to jałowe, lepkie, przejrzyste, nawilżające i odżywcze krople do oczu oparte na prowitaminie B5.
Wspomagają i wspierają procesy regeneracyjne rogówki oka, a dzięki właściwościom mukoadhezyjnym składnika HydraFlex zachowują film łzowy na powierzchni oka oraz zapewniają jej odpowiednią ochronę.
Krople przynoszą natychmiastową ulgę w przypadku podrażnienia i pieczenia oczu oraz uczucia zmęczenia wywołanego przez czynniki, takie jak:
-noszenie soczewek kontaktowych,
-długotrwałe patrzenie na ekran bądź długotrwałe prowadzenie pojazdów -klimatyzacja,
-wiatr,
-zanieczyszczenie powietrza,
-woda w basenie itp.
Mi najbardziej pomogły na początku ciąży gdzie tym razem w kość dostały moje oczy były bardzo czerwone, podrażnione i czułam duże zmęczenie , wystarczyło parę razy zakropić oczy kropelkami Dexoftyal MD a moje oczy znów były takie jak wcześniej. 
Działanie:
Dexoftyal MD krople do oczu zawierają prowitaminę B5 oraz HydraFlex.
Prowitamina B5 wspomaga i wspiera procesy regeneracyjne rogówki.
Dzięki właściwościom mukoadhezyjnym HydraFlexu, film łzowy jest zachowany tak, że powierzchnia oka jest lepiej chroniona.
Dexoftyal MD chroni oko przed dolegliwości takimi, jak uczucie suchości oraz zmęczenie i podrażnienie oczu.
Po zastosowaniu kilku kropli uczucie dyskomfortu jest złagodzone lub całkowicie zredukowane.


Składniki:
Dekspantenol 2%
Hydroksypropyloceluloza (HydraFlex) 0,5%
Poliheksanid 0,0001%
Produkt nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Kropelki możemy kupić też w wersji mini 0.35 ml idealne na wakacje i inne wyjazdy, 

7 komentarzy:

  1. Właśnie przypomniałaś mi o tym, że muszę zakupić sobie dobre krople do oczu. Noszę okulary, dużo czytam,pracuję przy laptopie. Moje oczy się męczą. Kropli tej marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuje kropli do oczu.. jakoś nie mogę się zmusić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie nie lubię nic do oczu, ale czasami praca do tego zmusza

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego typu kropelki warto mieć w domowej apteczce, w najmniej oczekiwanej chwili mogą się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko stosuję krople. A chyba powinnam częściej, bo od pracy przy komputerze szczypią mnie oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli dobierze się odpowiednie soczewki i wybierze dobrą firmę to takie krople do oczu będę potrzebne raz na jakiś czas. Fajnym przykładem takich soczewek są te ze strony https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-toryczne/6871-monovision-daily-hd-toric.html Powiem Wam szczerze, że jest to wyjątkowa opcja z 56% uwodnienia i z wersją dla osób z astygmatyzmem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak w ogóle mam pytanko, czy bierzecie dodatkowo suplementy aby wesprzeć funkcjonowanie wzorku? Bo na dbam o oczy czytam właśnie, że to bardzo skuteczna metoda na uzupełnienie ewentualnych niedoborów składników, które wpływają na oczy

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...