wtorek, 25 czerwca 2019

Multifunkcyjny peeling do twarzy od Nature Queen


Multifunkcyjny peeling do twarzy od Nature Queen
Enzymatyczno-mechaniczny peeling żelowy do twarzy to delikatna
formuła stworzona dla klientów najbardziej wymagających.
Połączenie enzymatycznego jak i ziarnistego działania peelingu sprawia, że
skóra staje się gładka i miękka o ujednoliconym kolorycie.
Naturalny enzym występujący w owocach papai rozpuszcza martwą, zrogowaciałą
warstwę naskórka, a drobinki orzecha włoskiego pozwalają ją usunąć.
Zawartość panthenolu oraz bromelainy łagodzi podrażnienia, a skóra staje się piękna i pełna blasku.
Twarz dzięki peelingowi jest oczyszczona, wygląda zdrowo, jest pełna blasku.
Bardzo podoba mi się opakowanie w którym jest peeling na dwa razy.
Peeling jest 100% naturalny. 
 naturequeen.pl to firma która ma w swoim asortymencie na prawdę dobre peelingi i nie tylko. 
Zachęcam do odwiedzenia ich strony nie będziecie żałować!



SKŁADNIKI AKTYWNE:
Witamina B5, eksfoliator oraz ekstrakt z orzecha włoskiego, bromelaina, papaina.

Ingredietns/INCI:
Aqua, Glycerin, Juglans Regia Powder, Sodium Acrylates Copolymer, Parfum, Propenediol, Polisorbate-20, Panthenol, Caprylyl Glycol, Lecythin, Juglans Regia Leaf Extract, Bromelain, Papain, Caprylhydroxamic Acid, Cl 75810



10 komentarzy:

  1. Ten peeling to fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie spróbuję!
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką ochotę go przetestować ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling u mnie zdał egzamin na 5 z plusem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo zadowolona z tego peelingu 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i delikatny peeling, uwielbiam wszystkie kosmetyki od Nature Queen

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam go i lubię, podoba mi się połączenie mechanicznego i enzymatycznego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli pojawi się w wersji z tubką to na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa opcja, chciałabym sprawdzić jak moja skóra na niego zareaguje 😃

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...